Gigantul american de retail Walmart a făcut primii pași în Metaverse odată cu lansarea Walmart Land și Walmart’s Universe of Play pe Roblox.

Conform Începând cu anunțul companiei de luni, Walmart Land se concentrează pe „experiențe imersive” cu caracteristici cheie, inclusiv o roată Ferris care sfidează fizica, jetoane și insigne deblocabile, o pasarelă interactivă pentru pian și o cabină DJ pentru patroni. .

În lumea virtuală vor apărea și produse de la Lottie London, Bubble, UOMA by Sharon C și alte mărci, împreună cu un magazin virtual de bunuri, sau „verch”, pentru avatarurile utilizatorilor.

În octombrie, Walmart Land va adăuga un concert de captură de mișcare cunoscut sub numele de „Electric Fest”, cu spectacole ale artiștilor muzicali YUNGBLUD, Madison Beer și Kane Brown.

Între timp, Walmart’s Universe of Play oferă jocuri cu produse și personaje din Jurassic World, Paw Patrol, Magic Mixies și Razor Scooters și șansa de a explora lumi de jucării și de a câștiga monede răscumpărate pentru bunuri virtuale.

Corporația de vânzare cu amănuntul și-a semnalat pentru prima dată intențiile de a intra în Metaverse după ce a depus un brevet la Oficiul de Brevete și Mărci al Statelor Unite, pe 30 decembrie, care acoperă propria „monedă digitală” și „token digital”, în timp ce o cerere separată. acoperit o marcă înregistrată a mărcii Walmart în realitate virtuală și realitate augmentată.

Fondatorul contului @NFT interzis acum este piratat

Cofondatorul Leverage Game Media, Jason Falovitch, a devenit victima unui hack în weekend, cu contul său de piață OpenSea NFT șters de Ether (ETH) și NFT în valoare de peste 1 milion de dolari, inclusiv un Mutant și Bored Ape și doi Doodles.

Falovitch este, de asemenea, fondatorul adreselor @NFT Instagram și Twitter, care au fost suspendate în urma încălcărilor repetate ale ghidurilor comunității platformei și vine după acuzații că a promovat proiecte NFT fără dezvăluiri adecvate.

Într-o postare pentru cei peste 170.000 de adepți ai săi de pe Twitter duminică, Falovitch, cunoscut sub numele de @jfx pe Twitter, a spus că a fost spart cu o seară înainte și a îndemnat publicul să nu cumpere niciunul dintre articole sau nimic altceva din portofelul său.

Falovitch este cunoscut în comunitate ca fondatorul contului @NFT pe Twitter și Instagram. El este, de asemenea, co-fondator al Leverage Game Media, o companie pe care a co-fondat-o împreună cu omul de afaceri miliardar american Mark Cuban, care deține active NFT și susține că ajută la promovarea proiectelor NFT prin intermediul principalelor pagini de social media sportive.

Cu toate acestea, implicarea sa anterioară în conturile de pe rețelele sociale care promovează NFT nu a scăpat de unii dintre membrii comunității care au o ranchină, unii numind atacul recent „karma”.

Pixelmon se ridică din cenușă

După un răspuns mai puțin decât stelar la lansarea colecției sale NFT în februarie, Pixelmon a revenit cu un nou plan și o nouă conducere sub LiquidX, un studio de capital de risc web3.

Potrivit declarației companiei, LiquidX a achiziționat un pachet de 60% din proiect, iar co-fondatorul LiquidX, Giulio Xiloyannis, va fi CEO al Pixelmon.

La începutul acestui an, mulți dintre primii creatori ai colecției Pixelmon NFT au fost lăsați dezamăgiți după ce proiectul a dezvăluit arta finalizată în februarie, care a ajuns să fie cu mult sub așteptări.

Cu toate acestea, sub noua conducere, foaia de parcurs actualizată a lui Pixelmon transformă acum monștrii copleșitori din colecția originală NFT în personaje 3D utilizabile în viitorul joc de rol online masiv multiplayer (MMORPG) al Pixelmon.

Inițial, Pixelmon a fost programat să lanseze o versiune alfa jucabilă a MMORPG-ului său înainte de sfârșitul anului 2022, dar acum testarea alfa pentru joc va începe în primul trimestru al anului 2023, jocul urmând a fi lansat la sfârșitul lui 2023.

Noua foaie de parcurs sub LiquidX include, de asemenea, lansarea viitoare a NFT-urilor virtuale de teren și token-uri separate de guvernare și utilitate pentru a alimenta economia Pixelmon.

AC Milan este partener cu MonkeyLeague din Solana

Clubul profesionist de fotbal AC Milan (Rossoneri) are cu cerneală o nouă înțelegere cu MonkeyLeague, un joc de fotbal Web3 bazat pe blockchain Solana, devenind încă un alt brand de sport care să folosească tehnologia pentru implicarea fanilor.

Parteneriatul va avea ca rezultat crearea unor active de jocuri NFT exclusive marca AC Milan, inclusiv jucători noi pentru joc, skinuri, îmbrăcăminte din joc și stadioane.

Casper Stylsvig, directorul de venituri al AC Milan, a declarat că clubul este „încântat” și a numit colaborarea „una care ne permite să ne consolidăm poziția în domeniul inovației digitale”.

In conformitate cu site-ul ligii maimuțelorjocul este un joc esports bazat pe web3, care va permite utilizatorilor să creeze și să gestioneze o echipă de vis de cel puțin șase NFT-uri MonkeyPlayer, să concureze împotriva altor jucători și să urce în clasamentul ligii.

AC Milan a fost înființat în 1899 și este în prezent campioana în vigoare a Seriei A, cea mai mare ligă de fotbal a țării.

Legate de: Disney caută consiliere corporativă pentru „tehnologii emergente” și NFT

Vești mai inteligente:

Jetoanele nefungibile (NFT) Reddit Avatar au înregistrat performanțe neregulate ale prețurilor în ultimele luni, utilizatorul Reddit u/Warfared publicând analize urmărind tranzacționarea NFT pe platforma de tranzacționare OpenSea.io.

Cofondatorul NFTGo, Tony Ling, consideră că prezența generală în spațiul NFT nu schimbă jocul, dar inovația va fi un factor cheie în adoptare.