Match Group, compania-mamă a popularei aplicații de întâlniri Tinder, spune că reduce finanțarea pentru cercetarea și dezvoltarea legată de Web3, pe fondul câștigurilor dezamăgitoare din al doilea trimestru și a plecării actualului director executiv al Tinder.

într-o scrisoare Pe 2 august, acționarilor, CEO-ul Match Group, Bernard Kim, a dezvăluit că își va reduce investițiile în Metaverse și va anula planurile de a lansa o monedă virtuală în aplicație numită Tinder Coins.

Mișcarea vine, de asemenea, alături de demisia CEO-ului Tinder, Renate Nyborg, prima femeie director general al companiei care și-a propus inițial planuri de a introduce „tinderverse” după ce a achiziționat o companie video-AI și realitate augmentată numită Hyperconnect în 2021.

Nyborg plănuise ca Hyperconnect să-și dezvolte în continuare experiența „un oraș” bazată pe avatar, ca o modalitate prin care utilizatorii Tinder să se întâlnească și să interacționeze între ei în spații virtuale în viitor.

Deși Kim nu a declarat în mod explicit motivele plecării lui Nyborg, ea a remarcat că Tinder „nu a reușit să realizeze succesul de monetizare pe care îl oferim de obicei” în ultimele trimestre.

În scrisoarea sa, Kim a spus că Match Group va continua să urmărească spațiul Metaverse, dar ar prefera să aștepte „ora potrivită”.

„Cred că o experiență de întâlnire Metaverse este importantă pentru a capta următoarea generație de utilizatori […] Cu toate acestea, având în vedere incertitudinea asupra contururilor finale ale Metaversului și ce va funcționa sau nu […] Am instruit echipa Hyperconnect să repete, dar să nu investească foarte mult în [the] Metavers chiar acum.”

Kim a continuat dezvăluind că planurile de a lansa o monedă virtuală în aplicație, Tinder Coins, au fost, de asemenea, abandonate din cauza „rezultatelor mixte” ale testării.

„După ce am văzut rezultate mixte la testarea monedelor Tinder, am decis să facem un pas înapoi și să reexaminăm acea inițiativă, astfel încât să poată contribui mai eficient la veniturile Tinder.”

„Intenționăm, de asemenea, să ne gândim mai mult la bunurile virtuale pentru a ne asigura că pot fi un motor real pentru următoarea etapă de creștere a Tinder și să ne ajute să deblocam utilizatorii puternici neutilizați de pe platformă”, a adăugat el.

Legate de: Doriți un caz de utilizare convingător pentru blockchain-urile de confidențialitate? Nu căutați mai departe decât ghilimele

„Vom continua să evaluăm acest spațiu cu atenție și să luăm în considerare avansarea la un moment potrivit, când vom avea mai multă claritate asupra oportunității generale și vom simți că avem un serviciu care este bine poziționat pentru a reuși.”

Compania a raportat o creștere de 12% de la an la an a veniturilor totale în al doilea trimestru al anului 2022, ajungând la 795 milioane USD, împreună cu o pierdere operațională de 10 milioane USD din cauza depreciărilor legate de achiziția Hyperconnect.

Acțiunile Match Group au scăzut cu 11,39% în ultimele cinci zile, la 63,24 USD la momentul redactării acestui articol.