Brandul de bijuterii de lux Tiffany & Co a anunțat vânzarea a 250 de pandantive încrustate cu diamante și pietre prețioase pentru deținătorii de Token Non-Fungible (NFT) CryptoPunk.

Pandantivele CryptoPunk realizate manual au fost anunțate de marca de bijuterii pe 31 iulie pe Twitter și au un preț de 30 ETH, echivalentul a 50.600 USD fiecare la momentul scrierii acestui articol.

Potrivit unui NFTiffs Întrebări frecvente, vânzarea de jetoane NFTiff este programată să fie lansată pe 5 august la ora 9:00 (CST) și va fi disponibilă numai pentru achiziționarea de jetoane NFTiff prin intermediul site-ului lor web.

Fiecare CryptoPunk este limitat la maximum trei jetoane NFTiff, ceea ce le permite să bată un pandantiv personalizat. Există 87 de atribute diferite și 159 de culori care pot fi folosite pentru a proiecta pandantive personalizate, iar pandantivul în sine va fi compus din aur roz sau galben de 18K (conform paletei de culori NFT).

Dacă toate pandantivele în ediție limitată s-ar epuiza, Tiffany & Co ar putea face 7.500 de ETH (în prezent 12,7 milioane de dolari).

Campania a fost promovată pentru prima dată de vicepreședintele Tiffany & Co Alexandre Arnault, proprietarul CryptoPunk #3167 în aprilie. într-o piuitArnault a dezvăluit noul ei CryptoPunk din aur roz și email, pe care l-a transformat cu un nou set de ochelari de culoare safir și mozambican și un cercel rotund cu diamant galben.

Comunitatea reactioneaza

Comunitatea de criptomonede de pe Twitter pare încântată de noua ofertă NFT a mărcii de bijuterii de lux.

Utilizatorul Twitter markfidelman, CMO al Agenției SmartBlocks, a numit proiectul NFT o „activare incredibil de elegantă”, adăugând:

„Mai multe companii Web2 care doresc să se arunce în Web3 ar trebui să învețe despre calitatea acestei oferte $NFTiff și să ia notă.”

Compania de bijuterii s-a aventurat pentru prima dată în NFT în martie, când a cumpărat un Okapi NFT de către artistul contemporan Tom Sachs pentru 380.000 USD. Tiffany & Co a setat de atunci NFT în stil rachetă ca imagine de profil pe Twitter.

De Ziua Păcălelilor (1 aprilie), Tiffany & Co a produs și ea „Monede Tiff”, o ediție limitată de 400 de monede de aur de 18 carate cu sigla companiei gravată individual pe fiecare monedă.

Înrudit: Cea mai recentă marcă de lux Gucci care acceptă plăți criptografice în magazin

Brandurile de lux nu sunt străine de spațiul cripto, mulți începând să accepte cripto-ul ca plată, cum ar fi Gucci, Balenciaga și FARFETCH.

În aprilie anul trecut, Louis Vuitton (LVMH), Cartier și Prada și-au unit forțele pentru a lansa Aurăun blockchain de consorțiu care va folosi NFT pentru cumpărătorii de ultimă generație pentru a autentifica produse, a urmări produse și materiale și, de asemenea, pentru a lupta împotriva contrafacerii.