Greg Oakford, co-fondatorul NFT Fest Australia, vă ghidează prin lumea artei digitale Web3 din perspectiva colecționarului.

Transformarea produselor din concert și a suvenirelor digitale

Recentul lui Snoop Dogg publicitate al pașaport snoop – un turneu de concerte de colecție în evoluție – este o tendință pe care cred că o vom vedea că va avea din ce în ce mai multă tracțiune printre muzicieni și artiști.

Ei profită de acele momente ale fanilor pe care le-am avut cu toții: fie că este vorba de curățarea prafului unui tricou vechi de la un concert, de scotocirea într-o cutie de pantofi plină cu taloane de bilete de la evenimentele sportive și concertele la care ați participat, sau de a-ți pune muzicianul/formația. poster favorit. pereții dormitorului tău când erai copil.

Toate aceste exemple creează sentimente de nostalgie; te duc înapoi la un moment în timp și acționează ca marcajele de timp ale vieții tale. Dar, în cel mai bun caz, sunt fragile în timp și cel puțin jumătate din prețurile mele de bilete sunt uzate de cerneala decolorată.

Seria de pașapoarte Snoop Dogg
Seria de pașapoarte Snoop Dogg. (Stare de nervozitate)

Așadar, stocarea nostalgiei pe blockchain în bunuri digitale durabile este doar cazul de bază pentru motivul pentru care probabil că vom vedea mai mulți artiști după ce Snoop va face același lucru. Dar există o mulțime de alte motive pentru care artiștii și fanii să se îmbarce.

Ce este în asta pentru muzician?

— Abilitatea de a arăta fanilor conținut dinamic și exclusiv.

— Deschide o nouă linie de merchandising digital (împreună cu merchandising fizic).

— Interacțiune mai profundă între artiști și fani cu experiențe noi și acces.

— Colaborare cu Web3 și artiști digitali (hip-hop-ul este bine cunoscut pentru colaborările sale de multe decenii, așa că această extensie naturală într-un context Web3 are sens).

— Recompensează loialitatea fanilor și capacitatea de a adăuga utilitate suplimentară titlului.

— Nouă sursă de venit din monedă. Snoop a optat pentru 42 USD (aproximativ) sau 0,025 ETH, pe care îi puteți plăti prin card de credit sau cripto.

— Redevențe pentru vânzările secundare.

Ce este pentru fan?

— Creați nostalgie prin obiectele de colecție pe blockchain.

— Conținut dinamic și acces exclusiv în culise.

— Expunerea la artiști și colaborări (adică Terrell Jones și Coldie).

— Acces la drop, evenimente și experiențe.

— Noua eră de prezentare a fandomului (mulți colectează vinil atunci când nici măcar nu au un recorder)

— Integrarea cu rețelele sociale, o continuare a semnalizării sociale în viața noastră digitală.

— Posibilitatea negocierii acestuia pe piețele secundare NFT.



Ce e fierbinte pe piețele de artă NFT

E greu de trecut”Gasca” a artistului de Dmitri Cherniak Colecția de artă generativă Ringers. Această piesă emblematică a vândut ca parte a recentului eveniment Sotheby’s Grails II (o licitație de artă NFT confiscată de la fondul de speculații cripto în faliment Three Arrows Capital) pentru suma uriașă de 6.215.1000 USD pentru punk6529. Intrând în licitație, prețul de vânzare a fost estimat a fi între 2 și 3 milioane de dolari.

„Gâsca” din colecția Ringers a lui Dmitri Cherniak. (Sotheby’s)

Creat inițial în februarie 2021 pentru 0,1 ETH (echivalentul a 131 USD la data vânzării), aprecierea prețului The Goose continuă să urce în stratosferă.

Istoria piesei include o vânzare de către TheCryptonite către pixelpete pentru 1,26 WETH (2.220 USD) pe 4 februarie 2021; un transfer de la Pixelpete la 3AC pentru 1.800 ETH (5.896.566 USD) pe 27 august 2021; și un nou proprietar în Punk6529 prin licitația Sotheby’s după dispariția 3AC pentru 3.237 ETH (5,4 milioane USD), plus o primă de cumpărare de peste 800.000 USD.

Alte vânzări notabile Sotheby’s Grails II

Sotheby’s trece de la piese de muzeu la metavers

După succes Graile II Cu 37 de loturi sub ciocan, Cointelegraph s-a întâlnit cu Michael Bouhanna, vicepreședintele Sotheby’s și șeful departamentului Digital și NFT, pentru a discuta despre licitația esențială și de ce brandul continuă să se bazeze mult pe artă pe blockchain.

„Grails II ne-a depășit așteptările din toate punctele de vedere. Totalul de 11 milioane de dolari pentru cele 37 de loturi este mai mult decat dublu fata de estimarea mare de 4,8 milioane de dolari. Fiecare lot s-a vândut peste estimarea ridicată, iar aceste date sunt foarte impresionante”, spune Bouhanna.

„A existat o mare emoție înaintea licitației. Am ajuns să avem peste 1000 de oferte pentru întreaga vânzare, iar artiști precum Beeple și alți membri ai comunității au apelat la Twitter pentru a-și exprima entuziasmul față de vânzarea The Goose. A fost o mișcare foarte importantă și cred că asta vorbește nu numai despre importanța lucrării The Goose, ci și despre colecția și importanța acesteia pentru piață.”

Sala de licitații Sotheby's în timpul Grails II
Sala de licitații Sotheby’s în timpul Grails II. (Sotheby’s)

Sotheby’s datează din 1744, dar și-a început incursiunea în NFT abia la începutul anului 2021. Bouhanna crede că mișcarea ajută la introducerea unei noi generații de colecționari.

„De la începutul anului 2021, ne-am angajat în arta digitală și NFT ca parte importantă a strategiei noastre generale de artă plastică. Într-adevăr, vedem arta digitală și NFT-urile ca pe o consecință naturală pentru noi”, a spus el.

El notează că 61% dintre cumpărătorii de la licitația Grails II erau noi la Sotheby’s și majoritatea aveau sub 40 de ani, cu mult sub media de vârstă a clientelei sale obișnuite.

„Cu atât de mulți colecționari noi care vin prin vânzările noastre de artă digitală, cred că cu siguranță deschide lumea pentru o mulțime de oameni care altfel ar fi fost intimidați participând la o vânzare la Sotheby’s.”

citeste si

Caracteristici

Blockchain și problema în creștere a plasticului în lume

Caracteristici

4 din 10 vânzări NFT sunt false – Învățați să descoperiți semnele spălării banilor

Constituția DAO

Sotheby’s se pricepe la atragerea atenției asupra spațiului NFT și cripto prin intermediul fluxurilor live de mare octanism. În noiembrie 2021, a găzduit vânzarea unei prime ediții a Constituției Statelor Unite, iar Constituția DAO a acaparat titlurile internaționale cu încercarea sa dejucat îngust de a securiza artefactul mult căutat.

„Când Constitution DAO a încercat să cumpere prima impresie, asta a arătat cu adevărat cât de entuziasmată era comunitatea de licitațiile live. Chiar și astăzi, rămâne una dintre cele mai vizionate. streamuri live din toate timpurile. De asemenea, arată cum comunitatea cripto, NFT și comunitatea de artă digitală sunt încântate de modul în care se desfășoară licitațiile și cât de noi sunt pentru mulți oameni din această comunitate”, spune Bouhanna.

Prestigi la un pret

Sotheby’s aplică același model tradițional de venituri premium pentru cumpărător la licitațiile sale de artă digitală ca și la licitațiile sale de artă fizică. Dar Bouhanna subliniază că brandul Sotheby’s ajută și artiștii să atragă prețuri premium.

„Jucăm același rol pe piață, punând la vânzare selecții atent curate ale artei noastre”, explică el. „Pe Twitter, a existat un studiu după licitație, s-a întrebat dacă Gâsca ar fi luat același preț dacă ar fi fost vândută în altă parte. Un procent semnificativ de respondenți au fost de acord că nu ar fi atins niciodată această sumă dacă ar fi fost licitată pe OpenSea sau pe altă piață NFT în lanț.”

Sotheby’s și pionierul artei în vârstă de 99 de ani

Exemplu de lucrare de Vera Molnár din Teme și variații
Exemplu de lucrare de Vera Molnár din Teme și variații. (Sotheby’s Metaverse)

Pe 28 iunie, Sotheby’s și-a anunțat noul program de artă generativă, care va fi alimentat de motorul ArtBlocks.

Spectacolul va fi condus și lansat de pionierul artei generative computerizate Vera. Miller.

Proiectul inovator de artă generativă în lanț al artistului maghiar în vârstă de 99 de ani, intitulat „Teme și variații”, va prezenta 500 de opere de artă unice.

Acestea vor fi vândute la o licitație olandeză, pentru prima dată în istoria Sotheby’s.

tweetul săptămânii

Ce ascultă Coldie când creează artă

Coldie a trimis lui NFT Collector un link către „Șoapte inspirate doar tu le poți auziLista de redare Spotify:

greg Oakford

greg Oakford

Greg Oakford este co-fondatorul NFT Fest Australia. Fost specialist în marketing și comunicare sportivă, Greg își concentrează acum timpul pe organizarea de evenimente, crearea de conținut și consultarea pe web3. El este un pasionat colecționar NFT și găzduiește un podcast săptămânal care acoperă toate lucrurile NFT.







Source link