În ciuda unei scăderi mai ample a piețelor conexe, corporațiile multinaționale nu par să fi încetinit aplicațiile de marcă care acoperă Web3, cripto, jetoanele nefungibile (NFT) și Metaverse.

Luna februarie, care se apropie acum de sfârșit, a văzut General Motors și Lacoste, și Walmart cucerind teritoriul lor cu aplicații de mărci comerciale legate de Web3. Ianuarie a fost o lună și mai aglomerată.

Una dintre cele mai recente dosare legate de NFT a implicat gigantul auto General Motors, care arhivat pentru două noi cereri de mărci înregistrate pe 16 februarie, care acoperă mărcile Chevrolet și Cadillac.

Potrivit dosarului, compania este interesată de fișiere media digitale descărcabile care conțin lucrări de artă de colecție, text, audio și video, autentificate ca jetoane nefungibile (NFT).

O zi mai târziu, pe 17 februarie, gigantul francez de îmbrăcăminte, Lacoste arhivat cinci cereri de marcă pentru „CHAMPS-ELYSEES”. Aplicațiile detaliază planuri pentru NFT, software de tranzacționare cripto, îmbrăcăminte virtuală, magazine virtuale de bunuri și servicii imobiliare virtuale.

La începutul lunii februarie, avocatul de mărci comerciale licențiat de USPTO Mike Kondoudis a împărtășit pe Twitter că corporația multinațională americană de retail Walmart a depus cereri de marcă comercială pentru numele și sigla „SamsClub”.

Gigantul comerțului cu amănuntul revendicat planuri pentru NFT, software blockchain, asistență medicală în realitate virtuală, tranzacționare cu criptomonede, brokeraj și servicii financiare.

Ianuarie nu a fost diferit cu cererile de mărci comerciale Web3, NFT, Metaverse și criptomonede depuse de compania de hrană pentru animale de companie Pedigree, compania de asigurări Nationwide, distilatorii irlandezi Jameson, gigantul francez de modă Yves Saint-Laurent și chiar și National Geographic Society, printre alții.

Legate de: Fii atent la depunerile de mărci comerciale NFT de la companii de top anul acesta

Vorbind cu Cointelegraph luna trecută, Kondoudis a spus că depunerile de mărci comerciale sunt „semne de încredere ale planurilor viitoare de utilizare a mărcilor comerciale pentru produsele și serviciile enumerate în aplicații”.

De asemenea, în ciuda pieței urs, a existat un număr record de cereri de mărci comerciale pentru NFT, Metaverse și brevete legate de cripto în 2022, a remarcat avocatul de proprietate intelectuală.