Influența prietenilor și teama de a pierde afară (FOMO) au fost câteva dintre motivele pentru care investitorii au cumpărat pentru prima dată criptomonede în 2022, potrivit unui sondaj realizat de un organism de reglementare financiar din Statele Unite.

Publicat Desfășurat de Fundația pentru Educație pentru Investitori ai Autorității de Reglementare a Industriei Financiare din Statele Unite (FINRA) la sfârșitul lunii aprilie, sondajul a constatat că o mare parte (31%) dintre noii investitori în criptomonede au citat „sugestia prietenilor” drept principalul motiv pentru incursiunea sa în criptomonede. .

Aceasta se compară cu doar 8% pentru investitorii în acțiuni sau obligațiuni pentru prima dată, ceea ce ar putea indica faptul că există „un element social în investițiile în criptomonede care nu este evident în investițiile în acțiuni sau obligațiuni”, potrivit FINRA.

Cu toate acestea, abilitatea de a „începe mic” a fost al doilea motiv ca mărime pentru a face o mișcare pe piața cripto la 24%, similar cu investitorii în acțiuni și obligațiuni.

Prietenii au o influență semnificativă asupra începătorilor cripto care intră pe piață. Sursa: FINRA

Între timp, aproximativ 10% dintre respondenți au indicat că teama de a pierde (FOMO) o „oportunitate de investiție potențial profitabilă” i-a determinat să cumpere criptomonede pentru prima dată, potrivit sondajului.

Sondajul a mai constatat că 48% dintre investitorii în criptomonede au spus că au primit informații despre piața activelor digitale de la prieteni, familie sau colegi de muncă, comparativ cu 35% dintre investitorii în acțiuni, urmați de rețelele sociale cu 25%

Mulți începători cripto învață despre piața cripto prin intermediul rețelelor sociale. Sursa: FINRA

Sondajul a mai constatat că investitorii mai noi în criptomonede erau în medie mai tineri (37 de ani) și aveau mai puțină studii universitare (28,5% au absolvit o diplomă de patru ani) în comparație cu investitorii în acțiuni (43 și 46 de ani, 3% cu diplome universitare).

Legate de: Crypto devine a doua clasă de active cu cea mai mare proprietate pentru femeile tinere: sondaj eToro

Interesant este că studiul a constatat că proprietarii de active digitale nu știau atât de multe despre criptomonede pe cât credeau inițial.

Investitorii în active digitale au obținut un punctaj de 26,6% la un chestionar cu cinci articole care includea întrebări despre cum este emisă o criptomonedă; transferat în dolari americani; cum este impozitat; și modul în care tranzacțiile pot fi „susceptibile” la fraudă.

Cei 465 de participanți chestionați pe 9 și 29 septembrie au fost selectați aleatoriu din gospodăriile din SUA. Marja de eroare a fost de 6,75%. Sondajul din 2022 a făcut parte dintr-un sondaj de urmărire din 2020.

Revistă: Magazine: Iarna criptografică poate afecta sănătatea mintală a hodlers