2022 a fost un an destul de provocator pentru sectorul criptomonedei, iar dominația schemelor Ponzi, escrocherii financiare descentralizate, jetoane nefungibile și registrul de schimb centralizat discutabil a pus problema eticii în spațiu la încercare.

Desigur, știrile negative din ultimul an nu au fost atipice sau excepționale; În general, etica „bună” a fost o problemă în cripto de ani de zile și probabil că este sigur să presupunem că provocările vor continua să puncteze peisajul în viitorul apropiat.

În contextul mass-media, este important să recunoaștem că raportarea obiectivă, imparțială și transparența sunt esențiale pentru ca industria să câștige încrederea publicului larg și, ca urmare, să schimbe perspectivele negative pe care oamenii le au adesea despre aceasta.

În cel mai recent episod al podcastului Cointelegraph Ordinea de zigazdele Ray Salmond și Jonathan DeYoung s-au întâlnit cu expertul în cripto media Molly Jane Zuckerman pentru a discuta despre experiența ei cu provocările etice din industrie și despre ideile ei despre cum să integreze cele mai bune practici din industrie.

Întrebat de Salmond despre cele mai mari lucruri de rezolvat în cripto media și despre posibilitatea ca jurnaliștii să se confrunte cu un „un fel de presiune întunecată de a face ceea ce este mai bine pentru companie”, Zuckerman a sugerat că sunt necesare îmbunătățiri drastice în ceea ce privește transparența. Ea a menționat că Asociația jurnaliștilor și cercetătorilor în criptomonede, o organizație pe care a co-fondat-o, a lucrat la îndrumări privind standardele pentru a ajuta reporterii și agențiile de presă deopotrivă:

„Este un lucru la care mă gândesc mult timp, chiar și în afara slujbei mele zilnice, este modul în care ne asigurăm că oamenii care lucrează în cripto au un fel de regulament de urmat, dincolo de ceea ce le-ar putea spune redacția lor. lor.”

Zuckerman a explicat:

„Cred că problema este că, dacă ai acces să faci ceva atât de ușor pentru o mulțime de bani, poate tenta cu adevărat mulți oameni. Deci cred că chiar și oameni cu standarde morale foarte, foarte înalte și limite etice foarte clare, cel puțin am văzut asta în unele companii pentru care am lucrat, [they] deliberat să nu le ofere acces la părți ale site-ului care i-ar tenta”.