În primul rând, Starbucks Odyssey este aditiv, nu înlocuitor. Programul actual de recompense Starbucks este, fără îndoială, cel mai de succes program de loialitate din lume, cu aproape 60 de milioane recompensează clienții din întreaga lume și 30 de milioane numai în Statele Unite. Programul de loialitate generează aproximativ 50% din toate veniturile Starbucks prin încurajarea afacerilor repetate, a vânzărilor suplimentare și a personalizării clienților. Ar fi un mare salt de credință ca Starbucks să renunțe la programul tradițional de succes de recompense și să-l înlocuiască cu un program bazat pe Web3, având în vedere noutatea tehnologiei și succesul incert al unui program bazat pe NFT. Făcând din Starbucks Odyssey un program opțional de recompense suplimentare, compania poate valorifica programul existent cu produse suplimentare, minimizând în același timp riscul pentru fluxul de venituri, permițând o mai mare flexibilitate în viitor în cazul schimbării dinamicii din jurul tehnologiei Web3. .





Source link