Platforma de dezvoltare a jocurilor Unity a adăugat o serie de platforme cripto la magazinul său de active cu scopul de a ajuta dezvoltatorii interesați de tehnologia Web3 să optimizeze eforturile de descentralizare.

Unitate zicală Pe 28 februarie, a lansat o nouă pagină de categorie „Descentralizare” în magazinul său de active, care conține platforme cripto „verificate” pentru a sprijini dezvoltatorii interesați să comande descentralizarea în proiectele lor.

Furnizorul de portofel criptografic MetaMask a fost una dintre cele 13 platforme prezentate în magazin, cu kit-ul de dezvoltare software (SDK) adăugat pentru a ajuta dezvoltatorii să permită utilizatorilor să-și conecteze portofelul MetaMask la „orice joc construit pe Unity”.

Blockchain, inclusiv Solana (SOL) și Tezos (XTZ), și-au adăugat SDK-urile lor în magazin, împreună cu platforma de dezvoltare Immutable X pentru cei care doresc să construiască jocuri Web3 pe blockchain-ul Ethereum.

Integrările vor permite dezvoltatorilor să modifice „modele de proprietate” în jocuri și să le permită jucătorilor să creeze, să câștige sau să cumpere resurse în joc care pot fi apoi comercializate sau vândute pe baza Unity.

Legate de: Cum jocurile Web3 pot atinge adoptarea generală

Un raport recent de la DappRadar a arătat că jucătorii reprezentau aproape jumătate (48%) din întreaga activitate blockchain în ianuarie 2023.

Raportul a afirmat că o creștere a interesului pentru jetoanele de jocuri provine din anunțuri și știri legate de faptul că jocurile Web3 devin mainstream.

Sara Gherghelas, analist blockchain la DappRadar, a declarat anterior pentru Cointelegraph că jocurile blockchain sunt deja „o verticală” în industria tradițională, considerând că, pe măsură ce tehnologia blockchain câștigă mai multă tracțiune, la fel va aduce „o mai mare adopție” pentru jocurile Web3 care „va devin mainstream.”

Între timp, co-fondatorul Illivium, Kieran Warwick, a declarat pentru Cointelegraph pe 24 ianuarie că „principala provocare” cu jocurile blockchain în acest moment este introducerea „jucătorilor ocazionali” pe piață, din cauza percepției că jocurile blockchain sunt de calitate „substandard”. .”