Numărul de companii care depun mărci comerciale pentru jetoane nefungibile (NFT), bunuri și servicii virtuale legate de metaverse și criptomonede a crescut rapid în 2022.

Potrivit datelor compilate de avocatul pentru mărci comerciale Mike Kondoudis, numărul cererilor de mărci înregistrate pentru monede digitale, precum și bunurile și serviciile aferente acestora, a ajuns la 4.708 la sfârșitul lunii octombrie 2022, depășind numărul total depus în 2021. (3547) . ).

Numărul de cereri de mărci înregistrate depuse pentru metavers și pentru bunurile și serviciile virtuale aferente acestuia a crescut vertiginos la 4.997 de la 1.890 depuse în 2021. Acest lucru pare să sugereze un apetit masiv pentru metavers și produsele aferente acestuia, în ciuda eșecurilor, ecosistemul s-a confruntat în devenire. complet funcțional.

Dorința pentru NFT ca tehnologie pare să fie în continuare în creștere, în ciuda scăderii înregistrate a vânzărilor și a volumului de tranzacționare NFT. Potrivit statisticilor Kondoudis, numărul total de cereri de mărci înregistrate pentru NFT și produsele aferente acestora a crescut de la 2.142 în 2021 la 6.855 în octombrie 2022.

Înrudit: Ce a mai rămas pe piața NFT acum că praful s-a așezat?

În ultima lună, mai multe companii au depus noi cereri de mărci comerciale pentru a se alătura ecosistemului Web3. Pe 21 octombrie, gigantul de machiaj și cosmetice Ulta a depus o cerere de marcă comercială pentru planuri de a include NFT și servicii virtuale de machiaj și salon printre ofertele sale.

Producătorul de ceasuri de lux Rolex a depus, de asemenea, o cerere de marcă comercială cu intenții de a aduce NFT-uri, media susținute de NFT, piețe NFT și un schimb de criptomonede în imperiul său.