Savanții și educatorii australieni în domeniul blockchain au cerut o educație Web3 mai puternică în școli, pregătind elevii pentru o lume care va fi dominată de tehnologia blockchain.

Huxley Peckham, antrenor principal la Blockchain Academy International, a declarat pentru Cointelegraph că există „foarte puțini oameni calificați în industria blockchain, dar există o cerere mare de oameni calificați”, menționând că în întreaga lume există cel puțin 60 de industrii diferite care folosesc blockchain. tehnologie.

Atât Peckman, cât și fondatorul Blockchain Academy International, Tim Bowman, au spus că este timpul să extindem rapid educația blockchain în școli pentru a se pregăti pentru o schimbare în economia globală.

Peckham consideră că educația blockchain este importantă, deoarece va permite „următoarei generații de strategi și consultanți să aibă un control real în această industrie”, menționând că știind cum să aplice tehnologia îți va „îmbunătăți cu adevărat cariera”.

El a sugerat că blockchain-ul este o industrie profitabilă în care să se antreneze, menționând că a văzut mai multe locuri de muncă în industrie care comandă „300.000 USD. [Australian dollars] mai multe stimulente.”

Chris Berg, co-director al Centrului de inovare Blockchain al Universității RMIT, a declarat pentru Cointelegraph că este vital ca studenții să aibă o idee „despre cum arată economia, cum se schimbă economia” în legătură cu criptomoneda și blockchain.

Berg crede cu tărie că studenții „ar trebui să încheie Anul 12 cu o înțelegere a naturii în schimbare a economiei și a tehnologiilor care o vor afecta, una dintre acestea fiind blockchain”.

Între timp, Leigh Travers, CEO al schimbului de criptomonede Binance Australia, a declarat pentru Cointelegraph că este imperativ ca studenții australieni să poată accesa același nivel de educație blockchain de înaltă calitate ca și cei care caută o carieră în industriile tradiționale.

Travers a remarcat că Binance Australia a introdus recent un „Binance Internship”, care le permite studenților să învețe de la cei mai buni din „Web3 și crypto” și „sperăm să obțină locuri de muncă în afara acestuia”.

Acest lucru vine pe lângă planurile Binance Australia de a forma un parteneriat cu universitățile australiene, astfel încât să poată fi stabilită o „diplomă de master blockchain” pentru a ajuta oamenii „să intre în Metaverse sau să-l construiască pentru viitor”.

Bowman a remarcat că academia sa „s-a întâlnit cu o școală din Brisbane care va oferi o diplomă de blockchain aplicat studenților săi din Anul 11 ​​și Anul 12 în 2023”.

Legate de: Universitățile de top au adăugat Crypto la Curriculum

Blockchain Academy International este prima unitate educațională blockchain aprobată din Australia pentru împrumuturi pentru studenți emise de guvern.

Acest lucru le permite australienilor să se înscrie la cursurile lor blockchain fără a fi nevoiți să plătească în avans, mai degrabă decât să contracteze un împrumut cu guvernul australian în același mod în care se acordă împrumuturile universitare.

Bowman a spus că crede că tinerii australieni sunt deja în frunte în multe privințe, amintindu-și o experiență personală pe care a avut-o vorbind cu un director de școală primară care a întrebat o clasă de clasa a șasea „cine știe aici ce este un NFT?”. care a fost urmată de „jumătate din clasă ridicând mâinile” înainte de a afla că „șase studenți cumpăraseră deja un NFT”.

Un raport de sondaj publicat recent de bursa australiană de criptomonede Swyftx estimează că Australia va câștiga un milion de noi deținători de criptomonede în următoarele 12 luni, ceea ce duce la deținerea totală de criptomonede în țară la peste cinci milioane.