Piața jocurilor ocazionale va continua să fie un public crucial pentru jocurile blockchain și jetoanele nefungibile (NFT) în jocuri, potrivit celor trei co-fondatori ai companiei de jocuri blockchain.

Jucătorii ocazionali, oameni care joacă destul de regulat, dar rareori petrec mult timp, alcătuiesc cel mai mare segment de jucători din industrie.

Kieran Warwick, co-fondatorul blockchain RPG Illuvium, a numit jucătorii ocazionali „critici” din cauza numărului mare de ei.

În 2023, există peste 3 miliarde de jucători la nivel mondial și se estimează că cel puțin 1,95 miliarde sunt jucători ocazionali. conform la Theme Explosion.

co-fondator al Illuvio Keiran Warwick. Sursa: LinkedIn

Warwick a spus că jucătorii interesați de performanța jocurilor, care provin în principal din țările în curs de dezvoltare și sunt atrași în special de jocurile mobile, devin, de asemenea, din ce în ce mai importanți.

Cu toate acestea, Warwick admite că există o „mare provocare” în a convinge jucătorii ocazionali să intre pe piață din cauza percepției că jocurile blockchain sunt substandard.

În ciuda acestui fapt, el a fost optimist că NFT, blockchain și Web3 vor avea toate un viitor strălucit în jocurile de masă.

„NFT, blockchain și Web3 au toate un loc în jocurile mainstream pe termen lung, deoarece dezvoltatorii majori de jocuri lucrează deja pentru a încorpora aceste tehnologii în jocurile lor, în ciuda unor reacții din partea comunităților lor”, a spus Warwick.

„Pe măsură ce sunt dezvoltate jocuri bazate pe NFT mai distractive și captivante, este posibil ca jucătorii să experimenteze beneficiile deținerii și să nu dorească să se întoarcă la jocurile tradiționale”, a adăugat el.

Yat Siu, co-fondatorul și președintele Animoca Brands, împărtășește o viziune similară, spunând că publicul ocazional mainstream este „absolut critic” pentru jocurile blockchain și NFT, argumentând:

„Jocurile sunt încă jocuri, indiferent dacă sunt ocazionale sau de nivel mediu. Unul dintre lucrurile care au făcut cu adevărat jocurile mainstream mai mari au fost jocurile ocazionale.”

Potrivit lui Siu, industria de jocuri de noroc a cunoscut o perioadă dificilă în jurul anilor 2010 și 2011 și „a încetat să crească”. Introducerea jocurilor mobile a ajutat la revigorarea și atragerea unei noi generații de jucători, o performanță pe care jocurile blockchain trebuie să o reproducă.

Yat Siu vorbind la o conferință de presă a Forumului Economic Mondial. Sursa: Animoca Brands

Siu crede că este nevoie de un singur joc bun pentru a începe un boom al jocurilor blockchain, prezicând că ar putea începe în următoarele 18 până la 24 de luni, cu sute de milioane de jucători care vor intra în spațiu.

„Cred că desenăm un grafic destul de bun, dar știi, nu vei converti toată lumea peste noapte, nu-i așa? Dar începe și oamenii se distrează și, de asemenea, jocurile se îmbunătățesc”, a spus el.

„Tot ce ai nevoie este un joc care va avea într-adevăr un succes rezonabil și, practic, vei primi vești mari și, pentru că este Web3, ceea ce se va întâmpla este că, odată ce va fi cu adevărat popular, se va amesteca cu celelalte jocuri. .”

NFT-urile din jocuri s-au confruntat cu reacții din partea publicului principal de jocuri, forțând mai multe companii de profil să renunțe la planurile de a le încorpora, dar Siu crede că acest lucru este doar temporar până când jucătorii învață mai multe despre cum funcționează tehnologia.

„Cred că încearcă să fie sensibili la publicul lor. Adică, acesta este lucrul corect de făcut ca companie. Nu poți spune pur și simplu, ei bine, indiferent de părerea ta, nu contează”, a spus el.

„Cei mai mulți dintre jucătorii cu care vorbesc spun că este vorba despre a avea drept de proprietate digitală în jocuri, dar încă sunt împotriva NFT-urilor, dar în timp, educația va rezolva asta”, a adăugat Siu.

Legate de: Opinie: 2023 este un an de „construcție” pentru jocurile criptografice

Bozena Rezab, co-fondator și CEO al GAMEE, o platformă de jocuri mobile blockchain, consideră că jocurile mobile vor avea un rol de jucat în atragerea jucătorilor ocazionali.

„Jocurile mobile casual sunt cel mai simplu pas către jocuri, având capacitatea de a atrage un public masiv. Acesta este ceea ce pot oferi ei în căutarea jucătorilor care se alătură jocurilor NFT/blockchain”, a spus el.

Cu toate acestea, directorul de gaming consideră că mai întâi trebuie schimbate mai multe aspecte, cum ar fi eliminarea pereților de plată, sesiuni mai scurte și setări mai ușoare pentru jucătorii ocazionali.

„Suntem încă pe calea explorării utilizării tehnologiei blockchain în jocuri, conceptul de proprietate a activelor este foarte puternic și va continua. Genurile exacte de joc, modelele de economie de joc și mecanismele care vor defini viitorul nu au fost încă explorate”, a spus el.