Urvit Goel, vicepreședintele Polygon pentru dezvoltare globală a afacerilor pentru jocuri, consideră că jocurile care integrează jetoane nefungibile (NFT) au un avantaj natural față de jocurile tradiționale care nu permit utilizatorilor să-și vândă articolele din joc.

Goel a vorbit sincer cu Cointelegraph la Seul săptămâna trecută despre eforturile Polygon (MATIC) de a ajuta jocurile NFT să prolifereze și de ce editorii de jocuri din Coreea de Sud precum Neowiz și Nexon se aruncă cu capul înainte în spațiu.

Unul dintre argumentele principale ale lui Goel este că modelul tradițional de afaceri cu care concurează jocurile NFT poate fi în mod inerent mai slab. În jocurile tradiționale, utilizatorii cumpără adesea articole din joc cu bani reali, dar nu le pot vinde pentru a recupera valoarea în dolari.

Cu toate acestea, cu majoritatea jocurilor din spațiul de finanțare a jocului (GameFi), utilizatorii pot cumpăra articole precum jetoane nefungibile și le pot vinde atunci când termină de jucat. Goel s-a referit la modelul tradițional drept „bani în intrare, nu bani scoși” și a subliniat că jucătorii ar trebui să poată primi înapoi cel puțin o parte din valoarea în dolari pe care au investit-o într-un joc.

„Vrem doar să oferim utilizatorilor posibilitatea de a deține conținutul pe care îl cumpără. Și dacă aleg să-l vândă, grozav dacă aleg să-l păstreze, grozav […] Dar chiar dacă primești un ban înapoi, e mai bine decât nimic, nu?

Goel a spus că a văzut semne clare că editorii de jocuri tradiționale se pregătesc pentru mari descoperiri GameFi, începând cu gigantul sud-coreean de jocuri Nexon, proprietarul titlului MapleStory. A anunțat în iunie că va pune o versiune a titlului său emblematic pe rețea ca poveste de artar de nord conform la mmorpg, un post de știri despre jocuri video.

Polygon a încheiat, de asemenea, un parteneriat cu Neowiz din Coreea de Sud pentru a pune titluri noi și existente în rețea.

El a remarcat că intrarea unor astfel de companii mari creează „un mic efect de ondulare” în industrie pentru „a arăta că sunt încă inovatoare”. Goel a sugerat că șefii marilor companii care intră în spațiul blockchain trebuie să fie foarte încrezători în tehnologie, altfel nu și-ar îmbrăca titlurile de top pentru GameFi.

„Acești dezvoltatori nu trebuie să vină la blockchain pentru a avea afaceri de succes. Ei generează deja sute de milioane, dacă nu miliarde de dolari de venituri pe echipele web tradiționale.”

Noțiunile lui Goel despre jocuri și blockchain sunt în concordanță cu Anthony Yoon de la ROK Capital, care a declarat pentru Cointelegraph că GameFi și crypto sunt o „potrivire naturală” pentru editori.

Legate de: Dezvoltatorul jocului explică de ce Blockchain ar trebui să fie „invizibil” în jocurile P2E: KBW 2022

O parte din încrederea lui Goel în viitorul strălucit al jocurilor NFT și GameFi provine din zgomotul din cadrul comunităților. Deși a spus că nu are date solide pentru a-și susține opinia, el crede că mulți oameni din comunitățile mari care au „milioane de adepți” sunt încântați de introducerea de noi produse de jocuri pe canalele lor.

„Deci, pentru mine, aceste date spun mult mai mult decât un articol scris de un jurnalist despre de ce „X” NFT va fi bun.”