Brațul australian al companiei de contabilitate KPMG, Big Four, ar putea organiza în curând întâlniri executive și încheia tranzacții de mai multe miliarde de dolari cu clienții de pe Metaverse, iar firma explorează acum modul în care tehnologia revoluționară își poate transforma modelul de afaceri.

Într-un interviu recent, James Mabbott de la KPMG, partener responsabil de KPMG Futures, a declarat că compania vede un potențial real în tehnologie care creează modalități noi și mai eficiente pentru companii și consumatori de a interacționa între ei:

„Cred că aplicațiile cu adevărat interesante vor fi în contextul business-to-business. […] Și cred că de fapt cred că acolo vor fi banii. [even] mai mult decât implicarea bazată pe consumator.”

Mabbott a susținut, de asemenea, că interacțiunile virtuale pe platformele Metaverse ar putea nu numai să revoluționeze implicarea clienților și furnizarea de servicii, dar ar putea, de asemenea, să deschidă fluxuri suplimentare de venituri pentru companie.

„Ceea ce căutăm să facem este să explorăm oportunitatea de a crea noi modele de afaceri și noi active cu tehnologie care transformă fundamental modul în care ne furnizăm serviciile”, a spus el pentru Cointelegraph.

Construirea unei echipe metavers

Compania tocmai a creat o nouă poziție în cadrul echipei KPMG Futures din Australia, numită Head of Metaverse Futures, care tocmai a numit-o pe directorul Web3 Alyse Sue, potrivit unui comunicat recent trimis către Cointelegraph.

KPMG Australia a menționat că Sue a lucrat anterior ca consultant senior cu echipa KPMG Innovate între 2012 și 2015, înainte de a se aventura în spațiul criptomonedei, unde a co-fondat mai multe startup-uri, inclusiv Transhuman Coin, un proiect de finanțare descentralizată (DeFi) care investește în și sprijină tehnologiile emergente.

Sue a lucrat apoi la firma internațională de dezvoltare software și consultanță Palo IT ca director al Web3 înainte de a reveni la KPMG.

Noul rol vine împreună cu ambiția înaltă a KPMG de a genera oportunități de afaceri de mai multe miliarde de dolari pentru companie până în 2025. Pentru a realiza această performanță, Mabbott a declarat că KPMG a căutat să-și construiască propriul Metaverse pentru operațiunile de afaceri interne și afacerile companiei. la serviciile de afaceri.

Mabbott a mai menționat că Sue va primi sprijin de la unii dintre cei 90 de membri care alcătuiesc unitatea Futures a KPMG, care include un accent pe inteligența artificială (AI) și calculul cuantic, precum și pe Metaverse.

KPMG a înființat, de asemenea, KPMG Origins, o platformă de urmărire și urmărire bazată pe blockchain, folosită pentru a ajuta partenerii comerciali să codifice încrederea atunci când fac afaceri transfrontaliere. Mabbott a adăugat că aproximativ 30 de angajați lucrează în prezent pe platforma axată pe lanțul de aprovizionare.

Utilizatorii activi de metaverse nu sunt o preocupare

Cu toate acestea, firma explorează, de asemenea, oportunități potențiale pe platformele publice Metaverses pentru a vedea ce oportunități există și ce ar putea reprezenta acestea pentru clienți, a spus Mabbott.

Partenerul KPMG a adăugat că nu este prea îngrijorat de scăderea recentă a activității utilizatorilor și a raportat experiențe proaste ale utilizatorilor în unele dintre cele mai mari metaverse din industrie de astăzi:

„Când te uiți la unele dintre aceste spații, sponsorizarea și participarea în acest moment nu sunt deosebit de mari. Dar acum are loc toate experimentele cu adevărat interesante și dezvoltarea acelor noi modele de afaceri și modalități de a crea valoare scade.”

„În urma acestui fapt, cred că va avea loc și o explozie în ceea ce privește acceptarea, utilizarea și aplicabilitatea acestor tehnologii”, a adăugat el.

Legate de: Instituțiile explorează spațiul: echipa KPMG Canada Crypto

Mabbott a mai remarcat că, în timp ce mai multe platforme de comunicare video, și anume Google Meets, Microsoft Teams și Zoom, au crescut semnificativ activitatea utilizatorilor în timpul pandemiei de COVID-19, utilizatorii nu se pot scufunda pe deplin în acel mediu, așa cum o fac în Metaverse:

„Partea pe care nu o rezolvă este componenta emoțională. [With the Metaverse], simțurile tale sunt deturnate și simți că te afli în acel mediu. Acesta este ceea ce lipsește din Zoomul nostru actual și [Microsoft] Interacțiuni în echipă.”

„Este acel sentiment de a fi în cameră și de a putea citi [other people’s] limbajul corpului și sentimentul că ești acolo. Acesta este următorul pas pe care cred că îl vor aduce aceste tehnologii”, a adăugat Mabbott.

Nici aceasta nu este prima mutare a KPMG în Metaverse. În iunie 2022, firma de contabilitate a investit, de asemenea, 30 de milioane de dolari în instruirea angajaților Web3 pentru echipele sale din SUA și Canada, care s-au concentrat pe educație, colaborare și formare la diferite evenimente și ateliere.

Se așteaptă ca Metaverse să aibă o valoare de 5 trilioane de dolari până în 2030, potrivit unui raport din iunie 2022 al companiei internaționale de consultanță McKinsey. În timp ce banca de investiții Citi a făcut un pas mai departe estimarea piața totală adresabilă pentru economia Metaverse va ajunge la 13 trilioane de dolari în aceeași perioadă de timp.