Pe măsură ce granițele se deschid în urma restricțiilor prelungite de călătorie induse de COVID, Metaverse, unul dintre cele mai noi ecosisteme sub-cripto, este setat să îi ajute pe călători să decidă ce destinații doresc să experimenteze în persoană, arată un nou sondaj personal realizat de Booking.com. .

Populara agenție de turism online Booking.com a chestionat 24.179 de respondenți din 32 de țări, care dezvăluit interesul puternic al călătorilor de a explora destinațiile virtual în timp ce își decid itinerarul. Din lot, persoanele cel mai probabil să încerce experiențe de călătorie metaverse au fost Gen Z (45%) și Millennials (43%).

Aproape jumătate, sau 43% dintre cei chestionați, și-au confirmat disponibilitatea de a folosi realitatea virtuală pentru a-și inspira alegerile. Dintre acest grup, aproximativ 4.574 de participanți cred în călătoriile în locuri noi numai după ce au experimentat-o ​​virtual.

În plus, peste 35% dintre respondenți sunt dispuși să petreacă câteva zile în Metaverse pentru a se familiariza cu mediul oferit în destinațiile populare. Potrivit Booking.com, tehnologiile de sprijin, cum ar fi feedback-ul haptic, vor ajuta la îmbunătățirea acestei experiențe, permițând utilizatorilor să experimenteze plajele cu nisip și soarele tropical fără a ieși afară.

Cel mai popular tip de vacanță. Sursa: Booking.com

Cu toate acestea, 60% dintre respondenți consideră că experiențele oferite de Metaverse și tehnologiile virtuale nu se apropie de experiențele în persoană. Unele dintre cele mai populare destinații pentru 2023 includ São Paulo (Brazilia), Pondicherry (India), Hobart (Australia) și Bolzano (Italia).

Legate de: „Explozia” metaversului va fi condusă de B2B, nu de consumatorii cu amănuntul: partenerul KPMG

Planul gigantului tehnologic Microsoft de a intra în afacerea Metaverse a lovit un obstacol major după ce Comisia Federală pentru Comerț (FTC) din SUA a încercat să blocheze achiziția Activision Blizzard.

Achiziția de 69 de miliarde de dolari a Activision Blizzard ar fi jucat „un rol cheie în dezvoltarea platformelor metaverse”, potrivit CEO-ului și președintelui Microsoft, Satya Nadella. Cu toate acestea, FTC a subliniat practicile anticoncurențiale ale Microsoft, în care compania a limitat distribuția de jocuri pentru consolă după ce a achiziționat companii de jocuri rivale.