Ganesh Swami, CEO al agregatorului de date blockchain Covalent, spune că continuă să existe „cerere intensă” pentru analiști de date în lanț, care încă nu a fost satisfăcută.

Vorbind cu Cointelegraph, Swami a spus că analiștii au o „cerere intensă”, deoarece există o „necesitate reală” ca experții în date să „înțeleagă” datele din lanț, explicând:

„Există un număr nerezolvat de roluri neocupate bazate pe date. Acest proces este o dovadă a cât de dornice sunt companiile blockchain și non-blockchain să dea sens datelor lor proprii și ale concurenților lor în lanț.”

Swami a explicat că, în timp ce cererea pentru analiști de date în lanț nu a depășit încă omologul lor Web2, creșterea utilizării de monede stabile, împrumuturi și produse de finanțare descentralizată (DeFi) în ultimele 18 luni a dus la creșterea cererii pentru job. titlu.

Swami a spus că, similar analiștilor de date din industriile tradiționale, analiștii de date în lanț se pot aștepta să analizeze valorile de „acoperire, retenție și venit” ale unei companii, cu excepția cazului în care inteligența ar găsi date în lanț în mai multe blockchain-uri.

De exemplu, în cazul unui proiect NFT, Swami a explicat că „reach” ar analiza „câți oameni și-au bătut jetoanele”, iar „reținerea” s-ar referi la „care este perioada medie de deținere a acestor jetoane”, ceea ce este important. pentru a ști dacă investitorii le folosesc pentru „schimbări rapide” sau „să le păstreze” pe termen lung.

„Venitul” are de-a face cu vânzările, analiștii blockchain fiind capabili să determine dacă vânzările sunt „concentrate într-o mână de vânzări sau răspândite în mai multe colecții”, a explicat el.

Dar hârtia nu este acolo. Swami a spus că „pentru a crea protocoale mai bune și pentru a servi mai bine utilizatorii”, analiștii din lanț pot „ținti utilizatorii încrucișați în scopuri de marketing sau de achiziție de utilizatori”, analizând ceea ce s-a întâmplat în protocoalele concurente, deoarece blockchain-ul lasă în urmă ceea ce îi place lui Swami. numiți „pesmet istoric”.

Swami a mai prezis că „datele Web3 vor depăși datele Web2” cândva în următorii 20-30 de ani și că analiza datelor Web3 „va fi mult, mult mai mare decât piața de business intelligence de astăzi.” , care valorează în prezent sute de miliarde de dolari. . Dolari.”

Pentru a rezolva deficitul actual în analiza on-chain, Covalent va lansa pe 19 octombrie un „Data Alchemist Boot Camp” de patru săptămâni, care are ca scop instruirea a peste 1.000 de oameni în analiza on-chain.

„Singura condiție prealabilă pentru a vă alătura campului nostru de boot al Data Alchemist este dorința de a afla despre Web3; vino cu ea și te vom plăti pentru a învăța”, a spus Swami.

Legate de: Șase sfaturi utile pentru companiile Web3 care caută cei mai buni analiști de date

Cu toate acestea, pe termen scurt, Swami a spus că analiștii din lanț vor găsi probabil mai multe oportunități de angajare în companiile Web2 care se mută în Web3, mai degrabă decât proiectele native Web3 în sine:

„Va fi mai rapid și mai bine pentru o afacere Web2 cu sutele de milioane de jucători sau utilizatori să adauge experiențe Web3 și ceea ce putem vedea imediat, ceea ce avem în vizor sunt afacerile Web2, adăugând o experiență Web3. . ”

„Companii precum Adidas și Samsung au acum și departamente de oameni de știință ai datelor metaverse și analiști care se ocupă de tablourile de bord și de managementul valorilor”, a adăugat el.