Orașul japonez Toda, Saitama, a adoptat un serviciu de școlarizare metavers pentru a-i încuraja pe elevi, în special pe cei care stau departe de școală, să-și frecventeze cursurile.

Serviciul de școlarizare metavers ales de Consiliul Local Toda permite studenților să exploreze campusul și să studieze în săli de clasă virtuale. Cu toate acestea, elevii trebuie să obțină aprobarea directorilor școlilor respective pentru a urma cursurile prin școlarizare metavers. a confirma Presa locală NHK.

date guvernamentale El a arătat că 244.940 de elevi japonezi de școală primară și gimnazială au lipsit cel puțin 30 de zile în anul fiscal 2021. Raportul NHK a evidențiat interesul unui elev de clasa a cincea de a discuta online în loc să meargă la școală în persoană. Deși băiatul nu a mers fizic la școală de peste doi ani, ei împărtășeau interesul de a se întâlni cu prietenii pentru a juca jocuri în aer liber, cum ar fi tag-ul.

În timp ce eforturile continue de a îmbunătăți frecvența la școală rămân o provocare, oficialii japonezi se bazează pe educația metaverse pentru a ajuta elevii să se conecteze cu oamenii din jurul lor.

Sugimori Masayuki, directorul centrului educațional Toda, speră să-i vadă pe elevii metaversului crescând și în cele din urmă să trăiască independent în societate.

Legate de: Japan International Payments System pentru a testa carduri de plastic pentru CBDC

Orașul Fukuoka a anunțat o colaborare cu Astar Japan Labs în efortul său de a deveni hub-ul Web3 al Japoniei.

Primarul Fukuoka, Soichiro Takashima, a confirmat aspirațiile orașului de a conduce campania Web3, declarând:

„Trebuie să facem în contextul Web3 ceea ce marile companii au făcut pentru lume când Japonia era puternică”.

Fondatorul Astar Network, Sota Watanabe, și-a dezvăluit intențiile de a „colabora îndeaproape cu orașul Fukuoka pentru a atrage mai mulți dezvoltatori și antreprenori”.