Consumatorii din India primesc mai multe opțiuni pentru o experiență de cumpărături digitală, deoarece platformele locale de comerț electronic de top experimentează din ce în ce mai mult cu blockchain și Metaverse.

Cumpărătorii indieni pot încerca produse de la mărci precum Puma și Nivea în metaversul gamificat și interactiv. Acest lucru se datorează gigantului local de comerț electronic Flipkart, care a lansat un spațiu metavers pentru ca consumatorii să descopere produse într-un magazin virtual și o destinație fotorealistă.

flipkart oficial Anunțat lansarea Flipverse pe 17 octombrie, cu scopul de a uni cele mai bune experiențe de cumpărături online și offline.

Dezvoltat în colaborare cu organizația eDAO incubată de Polygon, Flipverse permite cumpărătorilor să creeze un avatar metaverse pentru a face cumpărături într-o lume virtuală, cu intenția de a aduce clienții mai aproape de mărcile lor preferate. În același timp, mărcile vor putea să apară și să-și creeze geamănul digital pregătit pentru metaverse în lumea virtuală.

Pe lângă faptul că prezintă concursuri și oferte exclusive ale mărcii, Flipverse va susține obiecte digitale de colecție unice. Potrivit anunțului, Flipverse va prezenta o serie de mărci, inclusiv Puma, Noise, Nivea, Lavie, Tokyo Talkies, Campus și altele. Noua experiență de cumpărături va fi disponibilă pe noua platformă de cumpărături online a Flipkart, FireDrops.

Se pare că oferta Flipverse este în stadiu pilot și este vizată A atrage interes în timpul sărbătorilor din această lună.

Potrivit lui Naren Ravula, Vicepreședinte Strategie de Produs la Flipkart Labs, Metaverse este una dintre „revoluțiile semnificative” în dezvoltarea comerțului electronic și are un potențial imens. „Oferind clienților acces la mărcile, ofertele, SuperCoins și obiectele digitale de colecție preferate, ne propunem să le îmbunătățim experiențele de cumpărături într-un mediu virtual și captivant”, a spus Ravula.

Cofondatorul Polygon, Sandeep Nailwal, a remarcat că lumea „abia a început să zgârie suprafața a ceea ce este posibil în metavers”, comerțul electronic fiind unul dintre „cazurile de utilizare ucigașe” ale metaversului.

Legate de: CEO-ul Totality Corp explică de ce India nu a fost încă exploatată intens pentru NFT

Fiind una dintre cele mai mari platforme de comerț electronic din India, Flipkart este cunoscut pentru că face câteva declarații criptice cu voce tare pe rețelele sociale. Anul trecut, Flipkart a spus pe Twitter că compania va accepta plăți Bitcoin (BTC), ceea ce s-a dovedit în cele din urmă a fi o glumă de Ziua Păcălelilor.

Flipkart nu este singura companie din India care experimentează cu Metaverse. Compania multinațională indiană de tehnologie Tech Mahindra Anunțat lansarea TechMVerse în februarie 2022, cu intenția de a oferi clienților experiențe interactive și imersive. În iulie 2022, sa raportat că compania muncă în până la 60 de proiecte metaverse.