Numărul de depuneri de mărci comerciale din S.U.A. legate de criptomonede, jetoane nefungibile, Web3 și metavers din ianuarie a depășit cel din 2021.

Potrivit datelor compilate de avocatul de proprietate intelectuală Mike Kondoudis marți, oamenii și companiile arhivat mai mult de 3.600 de cereri de mărci înregistrate cu Oficiul de brevete și mărci comerciale din Statele Unite pentru criptomonede și servicii legate de criptomonede la 31 august, comparativ cu 3.516 în 2021. În plus, Kondoudis a raportat că numărul de aplicații de token nu a crescut fungibile sau NFT. chiar mai mare (mai mult de 5.800 în 2022, comparativ cu 2.087 în 2021), în timp ce numărul de cereri de mărci comerciale legate de metaverse sau Web3 s-a dublat mai mult: 1.866 în 2021 și 4150 în august 2022.

Datele pentru martie au arătat cele mai multe trimiteri în 2022 pentru toate cele trei tipuri de aplicații, cu 1.078 pentru NFT, 604 pentru cripto și 759 pentru metavers, în timp ce iulie și august au avut, în general, cele mai puține trimiteri. CEO-ul Meta, Mark Zuckerberg, a anunțat în martie că compania se pregătește să facă disponibile NFT-urile pe Instagram.

Legate de: Oficiile pentru drepturi de autor și mărci comerciale din SUA vor studia impactul NFT-urilor asupra PI

Cointelegraph a raportat la 1 septembrie că brandul de lux Hermès a depus o cerere de marcă comercială în SUA pentru utilizarea numelui său în metavers, NFT și moneda virtuală, după ce compania a intentat un proces împotriva fondatorului Metabirkins, Mason Rothschild, pentru că ar fi profitat de pe urma vânzării. a NFT-urilor care îi poartă numele Birkin. În plus, marile companii din și din spațiul cripto, inclusiv Meta, Formula One, Mastercard, McDonald’s, Gatorade și US Space Force, în 2022 au depus dosare la USPTO, sugerând produse virtuale sau implicare în cripto și blockchain.