Pe 30 mai, Air Nippon Airways (ANA), cea mai mare companie aeriană din Japonia, aruncat o piață de token nefungibil (NFT) cu tematică aviatică cu filiala sa ANA Neo.

Supranumită „ANA GranWhale NFT Marketplace”, platforma va prezenta o colecție inaugurală creată de fotograful aerian Luke Ozawa. După cum afirmă dezvoltatorii:

„Din 30 mai, prima fotografie digitală a fotografului aerian Luke Ozawa va fi convertită în NFT. Una dintre ele va fi vândută cu un film pozitiv, care este sursa dezvoltării fotografiilor. Prețul este de 100.000 de yeni, iar NFT cu film pozitiv va fi vândut”. va fi vândut la licitație”.

Între timp, a doua colecție NFT va fi lansată pe 7 iunie și reprezintă conversia imaginii NFT a primului Boeing 787 operat de AMA. “Vândut ca model de aeronavă 3D. Există 787 de articole din fiecare dintre cele două tipuri, pentru un total de 1.574 de articole, iar prețul este de 7.870 de yeni”, a scris ANA.

Piața GranWhale NFT de la ANA

ANA este cea mai mare companie aeriană din Japonia, cu venituri de 12,2 miliarde de dolari în ultimul său an fiscal. Firma a spus că intenționează să crească linia de produse NFT în viitor și își propune să sporească valoarea experienței clienților prin marketing NFT.

Dezvoltarea Marii Balene a lui ANA Neo a început august anul trecut ca platformă virtuală de călătorie care folosește „tehnologia, inclusiv realitatea virtuală, pentru a recrea destinațiile și culturile lumii” sub forma unor parcuri metaverse. Președintele ANA Neo, Mitsuo Tomita, a declarat anterior:

„Săgeata din simbol [logo] reprezintă virtualul și, respectiv, realul, iar fuziunea celor două simbolizează ANA GranWhale zburând direct în viitor cu stabilitate și creștere, unde călătoriile pe Web 3.0 și metaverse vor fi mai frecvente.”

Revista: Crypto City: Ghid pentru Osaka, al doilea cel mai mare oraș al Japoniei