Piața ursului cripto a fost numită și piața constructorilor de multe figuri și companii de top din industrie.

Nou date de la Nasdaq dezvăluie că investitorii au avut această mentalitate în timp ce au continuat să investească bani în Web3, în special proiecte legate de metavers.

Pe baza datelor de anul trecut, au fost finalizate 216 tranzacții de finanțare metaverse, în valoare totală de aproape 2 miliarde de dolari. În fruntea grupului de finanțare se aflau serviciile bazate pe „suport”, cunoscute și ca principalele componente pentru construcții.

„Arhitecții digitali, designeri de jocuri, dezvoltatori de inteligență artificială, creatori de conținut și servicii personalizate de metaverse au fost dintr-o dată necesari pentru a crea experiențe metaverse…”

Animoca Brands, un dezvoltator major de ecosisteme metaverse, s-a dezvăluit că a făcut cele mai multe oferte metaverse în ultimul an, cu 15 tranzacții încheiate. Compania a primit o finanțare de peste 564 de milioane de dolari în 2022.

De asemenea, a anunțat recent că intenționează să lanseze un fond metavers de un miliard de dolari pentru dezvoltatorii din spațiu.

Raportul spune că cele mai mari platforme metaverse au primit mai multă atenție din partea investitorilor în acest an. Deși acest lucru deschide calea pentru proiecte mai mici, de nișă în viitor. Potrivit Nasdaq, în special cei cu planuri „metaverse deschise” vor avea mâna de sus.

Legate de: Dezvoltatorii Web3 „mai activi decât oricând” în timpul iernii criptografice: raport

Privind în perspectivă, raportul spune că companiile de servicii de asistență pentru AI și avatar vor continua să experimenteze investiții mari. În plus, extinderea platformelor metaverse deschise va defini următoarea fază de dezvoltare, împreună cu modele economice îmbunătățite și utilizare în GameFi.

2021 a fost anul simbolului nefungibil (NFT), anul acesta ar putea fi considerat, în mod similar, anul metaversului, deoarece a ajuns pe locul al doilea ca cuvânt al anului din dicționarul Oxford.

Ambele au existat înainte de boom-urile lor respective, totuși acesta a fost anul în care dezvoltatorii, mărcile și consumatorii s-au implicat în masă. De fapt, cercetările arată chiar că metaversul este un factor cheie în succesul pe termen lung al NFT-urilor.

Un alt sondaj recent a arătat că peste 90% dintre consumatori sunt curioși de metavers și de modul în care acesta le va modela experiențele digitale.