Mai mult de două treimi dintre părinții și absolvenții de facultate din SUA cu experiență sau implicare în cripto cred că cripto ar trebui predat în școli, astfel încât studenții „să învețe despre viitorul economiei noastre”, potrivit unui nou studiu.

Într-un nou-nouț sondaj Din platforma educațională online Study.com, firma a descoperit că 64% dintre părinți, 67% dintre absolvenții de facultate chestionați au considerat că criptomonedele ar trebui să facă parte din învățământul obligatoriu.

Sursa: Study.com 2022 Survey

Cu toate acestea, ambele grupuri au avut o viziune ușor diferită când a fost vorba despre blockchain, metavers și jetoane nefungibile (NFT), doar aproximativ 40% cred că acele subiecte ar trebui incluse și în curriculum.

Pentru a participa la sondaj, părinții și absolvenții de facultate au fost testați pentru a se asigura că subiecții aveau un nivel suficient de înțelegere a tehnologiei blockchain, criptografie, NFT și Metaverse și au descalificat pe oricine nu înțelegea subiectele de la participare. Sondajul a inclus 884 de părinți americani și 210 de absolvenți de facultate americani.

Rezultatele vin pe fondul conștientizării și adoptării în creștere a criptomonedelor în Statele Unite. Potrivit centrului de cercetare a datelor strana bisericiiAproximativ 88% dintre americani au auzit cel puțin de criptomonede, în timp ce 16% dintre rezidenții din SUA au investit sau tranzacționat criptomonede la un moment dat în viața lor.

Sondajul a constatat că atât părinții, cât și absolvenții de facultate care au investit în cripto-educație vor contribui probabil cu bani la criptoeducația, trei sferturi dintre părinții care dețin criptomonede contribuind în medie cu 766 USD la educația criptografică, copiii lor, în timp ce mai mult de trei sferturi din Absolvenții investiți în criptomonede cheltuiau în medie 1.086 USD pe educație.

Universitatea din Connecticut și Universitatea de Stat din Arizona se numără printre universitățile din SUA care au introdus cursuri introductive despre tehnologia blockchain și aplicațiile criptografice. Potrivit profesorului din Connecticut, Marianne Lewis, cursul opțional de 14 săptămâni a universității este conceput pentru a ajuta studenții „să învețe cum să gestioneze criptomonede și cum astfel de active digitale impactează economia noastră”.

Universități de prestigiu, cum ar fi Massachusetts Institute of Technology (MIT) și Universitatea Harvard, au început, de asemenea, să ofere cursuri similare.

Legate de: Universitățile de top au adăugat Crypto la Curriculum

Sondajul a mai constatat că ambele grupuri au fost de acord că învățarea despre „viitorul economiei noastre” este cea mai importantă, precum și un mijloc de „diversificare a investițiilor”, „creare oportunități” și „dezvoltare a mentalității investiționale”.

Sursa: Study.com 2022 Survey

Într-un interviu acordat Cointelegraph în mai, CEO-ul TZ APAC, Colin Miles, sugerează că criptomonedele ar putea fi încorporate în programele de învățământ secundar și terțiar în termen de trei până la cinci ani, afirmând:

„În general, această tendință va deveni un pilon principal, deoarece o mulțime de noi lucrări interesante vor veni din mediul Web3. Prin urmare, depinde de instituțiile de învățământ să își pregătească cohortele de studenți pentru această schimbare importantă.”

Primarul orașului New York, Eric Adams, a mai spus într-un interviu anul trecut că școlile locale ar trebui să îmbrățișeze tehnologia blockchain și activele digitale:

„Trebuie să ne deschidem școlile pentru a preda [blockchain] tehnologie, pentru a preda acest nou mod de a gândi.”