Mai mult de o treime din primele 1000 de proiecte cripto, un termen care include atât companiile cripto, cât și tokenurile individuale, nu au publicat niciun articol nou pe site-urile lor respective în 2023.

Potrivit unei anchete de 1 mai raportDe la agenția de marketing blockchain Guerilla Buzz, ai cărei clienți includ Coingecko și schimbul de criptomonede AAX, 35,8% din primele 1.000 de proiecte de criptomonede nu și-au actualizat site-urile web cu conținut scris nou în acest an. .

În plus, raportul a constatat că dintre aceste 1.000 de proiecte, mai puțin de jumătate (49,7%) au publicat mai mult de 2 articole noi până în 2023.

Cercetătorii Guerilla Buzz au declarat că inspirația pentru studiul comparativ a venit după ce au observat că „multe companii de criptomonede nu acordă prioritate unor baze solide de marketing”. În schimb, cele mai multe dintre aceste companii aleg să-și concentreze eforturile pe „generarea entuziasmului cu privire la vânzările lor de simboluri” și „mergând spre explozii de creștere de scurtă durată”, mai degrabă decât să acorde prioritate creșterii organice pe termen lung.

Documentul afirmă că metodologia de cercetare a fost „simplu”, dar „intensiv în muncă”. În primul rând, cercetătorii au inspectat manual site-ul web corespunzător al primelor 100 de proiecte cripto pentru a vedea dacă avea un blog. De acolo, au evaluat numărul de articole publicate în ultimii ani și au verificat câte postări noi pe blog au fost publicate în 2023.

Obiceiurile de blogging ale primelor zece proiecte cripto. Fântână: zgomot de gherilă.

Dintre primele 10 proiecte cripto, Binance BNB Chain a fost liderul clar în blogging, cu 59 de articole noi publicate în acest an. Pe locul doi a fost Polygon (MATIC) cu 36 de lansări noi, urmat de Cardano (ADA) cu 12.

Lucrarea a mai constatat că cel mai popular site web de blogging ales pentru proiectele cripto a fost site-ul gratuit de găzduire a blogurilor Medium. Se pare că aceasta este o practică care a rămas încă din zilele nebuniei ofertei inițiale de monede (ICO) din 2017, unde mii de proiecte noi au apărut în decurs de câteva luni, dintre care multe au optat pentru puțin mai mult de o pagină. site-ul web, o carte albă și „marile promisiuni ale unei revoluții tehnologice”.

Legate de: Această platformă de socializare bazată pe blockchain urmărește TikTok

În special, deși Medium este încă platforma de bază pentru multe bloguri de proiecte cripto, este posibil să nu fie de fapt cea mai bună opțiune pentru companiile care caută o creștere pe termen lung.

„Prin bazându-se pe platforma Medium, aceste companii conduc în esență traficul și creșterea Medium, mai degrabă decât pe propria lor”, au scris cercetătorii.

„În timp ce capabilitățile excelente de SEO on-page ale Medium și autoritatea înaltă a domeniului ar fi făcut-o o alegere ușoară pentru companiile de criptomonede care doresc să dezvolte rapid zgomot, acest accent pe profituri pe termen scurt poate să nu fie sustenabilă în timp.” pe termen lung”.

Revistă: De ce să vă alăturați unei bresle de jocuri blockchain? Distrează-te, câștigă și creează jocuri mai bune.