Interesant este că în urma știrii că Marele Juri din New York a votat pentru acuzarea fostului președinte Donald Trump pe 30 martie, prețul minim al proiectului NFT cu licență oficială al Trump Digital Trading Cards a crescut vertiginos.

In conformitate date De la OpenSea, comercianții NFT au fost aparent încurajați la acțiune de anunț, prețul minim mergând de la 0,46 Ether (ETH) sau 835 USD la prețurile curente, la un maxim de 0,6 ETH (1090 USD) în aceeași zi.

Prețul minim al cardurilor de tranzacționare digitale Trump. Sursa: OpenSea

Merită remarcat faptul că, atunci când proiectul a fost lansat în decembrie, a oferit experiențe individuale exclusive anumitor participanți la NFT, cum ar fi sesiuni private de golf, petreceri de cină și conversații cu Trump.

Având în vedere vestea acuzării, ar putea avea un impact potențial asupra potențialului celor patruzeci și cinci de a se conforma unor astfel de experiențe.

La momentul redactării acestui articol, pragul de preț a scăzut înapoi la intervalul de 0,51. Prețul este încă cu mult peste prețul de pornire al monetării din decembrie, de 99 USD.

Vânzările NFT au atins 4,7 miliarde de dolari în T1

Potrivit unui 30 martie raport De la platforma de analiză blockchain DappRadar, a existat un volum total de tranzacționare cu NFT de 4,7 miliarde de dolari în primul trimestru, mai mult decât dublu față de trimestrul anterior.

Firma a subliniat acțiunea optimistă venită în special de pe piața Blur, care a uimit piața în februarie în perioada de lansare a token-ului.

Cele 4,7 miliarde USD au provenit dintr-un total de 19,4 milioane de vânzări NFT în primul trimestru, reprezentând o creștere de 8,56%, în timp ce volumul total a crescut cu 147% față de 1,9 miliarde USD în trimestrul IV 2022.

Volumul total de tranzacționare al pieței NFT. Sursa: Dapp Radar

Rețeaua Ethereum a reprezentat 4,1 miliarde de dolari din volum, Solana pe locul doi contribuind cu 242 de milioane de dolari, în timp ce Polygon s-a clasat pe locul trei cu 85 de milioane de dolari pentru trimestrul respectiv.

Volumul de tranzacționare prin blockchain. Sursa: Dapp Radar

Square Enix lansează cărți de tranzacționare Final Fantasy NFT

Square Enix, gigantul japonez al jocurilor din spatele celebrei francize Final Fantasy, a lansat cărți de schimb NFT pentru a sărbători cea de-a 25-a aniversare a Final Fantasy VII.

NFT-urile vin ca parte de la Final Fantasy VII Anniversary Art Museum Digital Card Plus Collection, care conține cinci carduri fizice și un al șaselea card digital NFT.

Arta cărților de schimb Final Fantasy VII. Sursa: Square Enix

Cu toate acestea, în ciuda faptului că este numit cărți de schimb, Square Enix fix pe site-ul lor web, că NFT-urile nu pot fi de fapt tranzacționate sau transferate în această etapă, cu excepția cazului în care compania decide să construiască o piață în viitor.

„Dacă decidem să susținem piața în viitor, vă vom anunța”, se spune pe site.

Pachetele au fost lansate pe 31 martie și costă în jur de 3,30 USD fiecare, cu ilustrația cărții înfățișând diverse personaje și setări din jocul emblematic Final Fantasy VII.

Deși nu este clar dacă compania intenționează să construiască o piață pentru a-și susține obiectele de colecție digitale, Square Enix și-a intensificat treptat inițiativele legate de NFT și blockchain în ultimii ani, sugerând că ar putea fi ceva în lucru. .

bilete de avion NFT

Compania aeriană low-cost argentiniană Flybondi a lansat bilete de avion intern NFT în cadrul unei inițiative numite „Ticket 3.0”.

Potrivit unei traduceri aproximative a unui 29 martie publicitate ai firmei, utilizatorii noului serviciu vor putea schimba direct numele de pe bilete, le vor transfera altora sau le vor oferi, în esență eficientizând modelele actuale de bilete ale firmei.

Biletul 3.0. Sursa: Flybondi

„Cu Ticket 3.0, pasagerii noștri vor avea mai multă flexibilitate și control asupra călătoriilor lor, deoarece își vor putea transfera, redenumi sau cadou biletele cu ușurință și autonomie”, a spus CEO-ul Flybondi, Mauricio Sana, adăugând că:

„Cu această lansare, căutăm să generăm un impact pozitiv în industria aviației prin inovare și aplicarea tehnologiei blockchain”.

Mișcarea vine ca parte a unui parteneriat extins cu compania de bilete NFT TravelX, care a fost lansată la sfârșitul anului trecut și folosește blockchain-ul Algorand pentru tokenizarea sa.

Alte noutati ingenioase:

Wakweli, un protocol de infrastructură Web3 care emite certificate de autenticitate, a încheiat oficial un parteneriat cu platforma de scalare Layer 2 Polygon pentru a permite autentificarea NFT.

Pe 27 martie, compania de bilete Ticketmaster, cu sediul în SUA, a anunțat o nouă funcție, biletele cu simboluri, care le permite artiștilor să răsplătească deținătorii NFT cu beneficii exclusive, inclusiv „vânzări speciale în avans, locuri preferate, pachete de călătorie personalizate și acces la experiențe unice de concert”. ”