Trump lansează seria 2 NFT colecție înaintea cursei prezidențiale

O altă rundă de carduri de tranzacționare cu simboluri digitale nefungibile (NFT) care prezintă asemănarea fostului președinte american Donald Trump a scăzut, cu 38.001 bătute în Polygon (MATIC).

Colecția a fost lansată pe 18 aprilie la un preț de 99 USD fiecare, în acest moment are un preț minim de 0,0659 ETH (145 USD) conform datelor de piață de la NFT OpenSea și a acumulat un volum de 592 ETH (ETH), sau mai mult de 1,2 milioane USD.

Pe baza taxei de colectare de 10%, vânzările au generat peste 100.000 USD, în timp ce abonamentul inițial a generat un venit suplimentar de 3,76 milioane USD, bazat pe un preț cu amănuntul de 99 USD.

O captură de ecran a postării pe Instagram a lui Trump din 18 aprilie. Fântână: instagram

Postează pe Instagram, Trump El a sugerat că a păstrat prețul la fel ca și primul serial „pentru că vreau ca fanii și adepții mei să câștige bani și să se distreze făcând asta”, adăugând:

„Aș fi putut să ridic prețul MULT MAI MULT, cred că s-ar fi vândut totuși bine, venind mult mai mulți bani la mine, dar nu am ales. NU-MI DA CREDIT „BĂIAT BUN”?”

Seria inițială, care a fost dezvăluită pe 15 decembrie, și-a văzut prețul minim scăzut cu 61% în ultimele 24 de ore conform OpenSea, deși volumul de tranzacționare a crescut cu 1.011%.

Meta deschide Horizon Worlds pentru adolescenți, într-o ofertă pentru mai mulți utilizatori

Adolescenții din SUA și Canada pot folosi acum aplicația de realitate virtuală (VR) Horizon Worlds după semnarea Meta de la Big Tech Deschis pe 18 aprilie, anterior era restricționată la persoanele de 18 ani și peste.

Decizia vine după ce Horizon Worlds și-a ratat obiectivul de utilizatori activi lunar pentru 2022, înregistrând o medie de doar 280.000 pentru anul, comparativ cu cei 500.000 pe care îi viza. in conformitate pe site-ul de date Statista.

Mai multe organizații de advocacy și grupuri de securitate l-au îndemnat pe CEO-ul Meta, Mark Zuckerberg, să oprească planurile de a permite minorilor să intre în metaversul său. O scrisoare deschisă din 14 aprilie a susținut că Meta ar trebui să aștepte cercetări suplimentare revizuite de colegi cu privire la riscurile potențiale de a permite tinerilor să intre în metavers.

Scrisoarea susținea că minorii se vor confrunta cu hărțuire și încălcări ale confidențialității în aplicația VR, care este încă în faza incipientă.

Anunțul lui Meta părea să abordeze preocupările, deoarece s-a concentrat în mare măsură pe modalitățile în care intenționează să atenueze aceste riscuri prin funcții precum instrumentele de monitorizare parentală și limitarea interacțiunilor dintre adolescenți și adulții pe care nu îi cunosc.

Punctele cheie enumerate în anunțul public al Meta. Sursa: Goal

Nike lansează prima colecție digitală .SWOOSH cu pantofi NFT

Brandul global de îmbrăcăminte sport Nike și-a lansat prima colecție NFT prin intermediul platformei comunitare Web3 .SWOOSH, o versiune digitală a „iconicilor” adidași Air Force 1 de acum 41 de ani.

NFT-urile bazate pe poligon au un preț de puțin sub 20 USD și sunt disponibile pentru toți membrii .SWOOSH. Potrivit Nike, NFT-urile vor avea o varietate de avantaje, cum ar fi „acces special la produse și experiențe fizice”.

Înrudit: Ce se întâmplă cu NFT-urile tale când mori?

Nike a adăugat că va „introduce alte funcții și beneficii noi” în creațiile sale virtuale în viitorul apropiat.

După ce Nike a anunțat viitoarea lansare pe piața NFT în noiembrie 2022, comunitatea sa a votat că prima colecție de active digitale Nike ar trebui să se bazeze pe adidașii Air Force 1.

Smurfs intră în Web3 cu o nouă colecție de NFT

Populara franciză de filme animate The Smurfs urmează să lanseze o nouă colecție NFT în asociere cu platforma Web3, The Smurfs’ Society.

Prima vânzare publică a colecției de 12.500 de NFT-uri a început pe 18 aprilie, cu 3.000 de NFT-uri reprezentând diverse personaje din The Smurfs scoase la licitație cu o ofertă medie. Preț de 0,02 ETH (42 USD).

Potrivit Societății Smurfs, NFT-urile vor permite proprietarilor să participe la evenimente VIP, să câștige recompense unice și să joace jocuri numai pentru membri.

Unii dintre ofertanți par să fie mari fani ai Smurf-urilor sau speculează că prețurile vor crește după batere, având în vedere că primele trei oferte sunt pentru 847 dintre NFT.

Oferte curente pentru colecția NFT. Sursa: Societatea Smurf

Printre cele 250 sau mai multe personaje disponibile se numără Papa Smurf, Brainy Smurf și Smurfette. Colecția va avea peste 350 de trăsături unice, conform Societății Smurf.

Mai multe știri ingenioase:

Un nou venit la jocul blockchain Illuvium a vândut un NFT pentru peste 49.000 USD după ce a găsit un NFT rar într-o cutie digitală de pradă. Cutia de pradă a costat doar 32 de dolari, ceea ce înseamnă că norocosul jucător a realizat un profit de aproximativ 140.525%.

Vorbind cu Cointelegraph, economistul pieței de artă și academicianul Magnus Resch a sugerat că „cel mai important pilon al oricărui proiect NFT este comunitatea” și consideră că unele proiecte NFT au eșuat deoarece și-au tratat comunitatea ca pe un public care urmărește povestea lor, în loc să contribuie. la el. .

Creatoarea NFT Sarah Zucker: Trecutul analogic al Sarah Show se întâlnește cu viitorul digital în ritm rapid