Multe companii și industrii încorporează tehnologii Web3 în structurile lor de afaceri, iar industria călătoriilor nu face excepție.

Miercuri, Flybondi, o companie aeriană argentiniană, Anunțat o alianță strategică cu TravelX, o companie de tehnologie blockchain responsabilă cu tokenizarea biletelor de avion. Parteneriatul intenționează să permită călătorilor să cumpere bilete de avion ca jetoane nefungibile prin Binance Pay, folosind USD Coin (USDC) ca plată pentru tranzacții.

Vorbind cu Cointelegraph, cofondatorul TravelX, Facundo Diaz, a spus că este pe deplin convins că tehnologiile Web3 ar putea permite industriei călătoriilor să se extindă, nu numai în dimensiunea pieței, ci și în ceea ce privește cazurile de utilizare și beneficiile pentru călători.

„În 1990, erau 1,2 miliarde de pasageri din liniile aeriene, iar dimensiunea pieței industriale a fost evaluată la 250 de miliarde de dolari. Datorită adoptării internetului, între 1990 și 2007, industria a crescut la 2,5 miliarde de pasageri și o dimensiune a pieței de 510 miliarde de dolari.

El a explicat că o altă creștere a avut loc în 2008. Când a devenit obligatoriu pentru membrii Asociației Transporturilor Aeriene Internaționale să folosească serviciile de bilete electronice, numărul călătorilor a crescut la 4,5 miliarde pe an, iar industria avea o dimensiune a pieței de 870.000 de milioane de dolari.

Diaz consideră că NFTickets ar putea fi benefic pentru călători, permițându-le să scoată la licitație, să vândă, să schimbe și să transfere bilete din portofel în portofel, oferindu-le control deplin asupra gestionării și dispunerii activelor lor de călătorie într-o manieră fără întreruperi și gratuită:

„Imaginați-vă că puteți să-ți vinzi biletul NFTicket dacă nu poți călători sau să-l trimiți cadou mamei tale oricând vrei.”

În plus, NFTickets ar putea permite companiilor aeriene să crească veniturile prin revânzări pe piața secundară. Diaz a declarat pentru Cointelegraph: „De fiecare dată când un NFTicket este revândut pe piața secundară, compania aeriană colectează un procent din profit pe baza modelului de partajare a veniturilor definit în contractul inteligent”.

Vorbind despre viziunea sa pentru un viitor luminos și interesant pentru spațiu, Diaz a declarat:

„Credem că infrastructura de vânzare cu amănuntul și distribuție bazată pe blockchain pe care o creăm pentru industria călătoriilor o va ajuta să evolueze într-o industrie mai transparentă, guvernată de contracte inteligente clare, fără cutii negre, taxe sau condiții ascunse.”

El a adăugat: „Dar probabil cele mai interesante noi cazuri de utilizare sunt cele pe care nu ni le-am putut imagina încă”.

De asemenea, TravelX speră să creeze un precedent pentru standardizarea NFTickets în industria călătoriilor, dar nu are intenția de a monopoliza piața, a spus Diaz.

„Tocmai am creat primul strat de infrastructură și îl deschidem pentru industria călătoriilor reale și pentru noi jucători, cum ar fi Exchange, protocoale DeFi sau antreprenori, pentru a se conecta și/sau a construi noi soluții.”

El a explicat că compania blockchain își construiește infrastructura pe rețeaua Algorand, pentru „performanța, securitatea, costul și scalabilitatea sa, dar mai ales pentru că este un blockchain prietenos cu mediul, având în vedere dovada sa de miză, a ajuns la statutul de carbon. negativ.”

Deocamdată, TravelX, o companie cu sediul în SUA, se concentrează pe distribuția de inventar al companiilor aeriene, care este cel mai dificil domeniu care poate fi afectat pozitiv în industria călătoriilor. Dl Diaz a spus: „TravelX este în negocieri și lucrează cu peste 60 de companii aeriene din Europa, Orientul Mijlociu și SUA pentru a integra standardul și infrastructura TravelX pentru gestionarea și distribuția stocurilor lor”.