Lanțul de fast-food din SUA Taco Bell și platforma Metaverse Decentraland fac echipă pentru a oferi cuplurilor din SUA șansa de a se căsători în Metaverse.

Rețeaua a cerut cuplurilor logodnice să participe la un concurs pentru a câștiga primul pachet de nuntă Metaverse recunoscut legal al mărcii, cu o ceremonie și o recepție care va avea loc în lumea virtuală din Decentraland.

Potrivit lui Taco Bell, ceremonia și recepția vor include invitații NFT și ținute de nuntă personalizate.

Cuplul va putea aduce oaspeți virtuali, care vor putea participa la toate sărbătorile tradiționale de ziua nunții, cum ar fi divertisment muzical, dans și mâncare (virtuală).

Cuplurile logodite se pot înscrie în competiție între 25 august și 6 septembrie pentru a câștiga primul pachet de nuntă Metaverse al brandului.

Taco Bell va transmite în direct întregul eveniment, iar ulterior, cuplul va primi un certificat de căsătorie amintind NFT, potrivit comunicatului de presă, uniunea va fi legală și supravegheată de un oficiant de nuntă autorizat.

Nu este prima dată când Taco Bell apare în lumea virtuală; În 2017, compania și-a lansat pachetul de nuntă Las Vegas Cantina, abordarea nunților virtuale din Las Vegas.

Lansat în 2020, Decentraland este o lume socială virtuală alimentată de blockchain-ul Ethereum.

Unitatea Animoca Japan strânge 45 de milioane de dolari pentru Web3 biz

Animoca Brands Japan, filiala japoneză de jocuri video și puterea de investiții Web3 Animoca Brands, a strâns 45 de milioane de dolari în finanțare pentru a-și dezvolta afacerea Web3.

Într-un parteneriat dublu, compania-mamă Animoca Brands și MUFG Bank au plătit fiecare 22,5 milioane de dolari, ridicând valoarea companiei înainte de investițiile publice și finanțarea externă, sau evaluarea înainte de bani, la 500 de milioane de dolari.

Animoca Brands Japan a declarat că va folosi fondurile „pentru a licenția proprietăți intelectuale populare, pentru a construi capabilități interne și pentru a promova adoptarea Web3 în rândul mai multor parteneri”.

În general, compania speră să crească valoarea și utilitatea conținutului său de marcă, în timp ce promovează dezvoltarea ecosistemului NFT în Japonia.

Joc Yumon NFT lume fantastică

Tehnologia blockchain Yumon a lansat Creator Fantasy League, un joc de cărți de colecție NFT pe care compania îl descrie ca fiind prima lume fantastică creată de jucători.

Jocul Play to Earn va include obiecte de colecție digitale care transformă streamerii Twitch și YouTubers în eroi fantastici în joc.

Legate de: Nifty: Trecerea de la M&M la BAYC mania, un pinguin pudgy se vinde cu 400 de ETH și mai mult

Colecțiile pot fi jucate în turneele oferite de joc, cu posibilitatea de a beneficia de spectacole săptămânale sau pot fi răscumpărate de fani.

X2Y2 introduce redevențe opționale

Piața X2Y2 NFT a anunțat pe 26 august că introduce o opțiune care permite cumpărătorilor să stabilească rata redevenței atunci când cumpără un NFT.

Odată cu noua actualizare, cumpărătorii platformei vor fi liberi să stabilească suma redevențelor pe care doresc să contribuie la un proiect NFT. Aceasta înseamnă că este posibil ca unii creatori să nu primească drepturi de autor atunci când opera lor de artă este vândută.

Cu toate acestea, decizia a primit opinii împărțite pe Twitter, unii susținând că ar contribui la reducerea numărului de proiecte NFT frauduloase, în timp ce alții spun că ar genera redevențe de 0%.

Echipa X2Y2 a ​​răspuns la controversă printr-un tweet pe 27 august care spunea: „În timp ce discuția este în desfășurare, vă rugăm să rețineți că acesta este departe de a fi un produs finit și actualizările sunt deja în lucru”.

Vești mai inteligente:

OpenSea se confruntă cu concurența din partea SudoSwap, o nouă piață NFT cu volumul zilnic de tranzacționare care atinge doar 10% din OpenSea. Piața descentralizată NFT a fost lansată la începutul lunii iulie și sa încadrat ca fiind extrem de flexibilă și complet în lanț.