Căpitanul național de rugby, Siya Kolisi, va conduce o campanie publicitară de educație pentru criptomonede de doi ani în Africa de Sud.

Pattern Springbok a colaborat cu bursa globală de criptomonede Luno în lansarea campaniei, care va prezenta o serie de spoturi TV care promovează o atitudine investițională pe termen lung față de criptomonede.

Kolisi a fost în fruntea primului reclam al noii campanii, care a fost difuzat în timpul celui de-al treilea meci al Springboks din Campionatul de Rugby împotriva Australiei, pe 27 august.

Reclama uşoară prezintă flancul voluminos pus la încercare de către un antrenor personal în timp ce el face paralele între planul său de joc pe termen lung pentru cariera sa de rugby şi planificarea financiară.

O declarație a căpitanului Springbok a evidențiat atractivitatea eforturilor lui Luno de a face investițiile în criptomonede accesibile pentru noii utilizatori care nu sunt familiarizați cu spațiul:

„La fel ca mulți sud-africani, sunt nou în ceea ce privește investițiile cripto, așa că a trebuit să fac câteva cercetări înainte de a decide să fac partener cu Luno. Îmi place că Luno se concentrează pe educarea noilor investitori cripto ca mine, astfel încât să putem lua decizii financiare mai bune pe termen lung.”

Marius Reitz, directorul general al Luno pentru Africa, a evidențiat actuala scădere a piețelor criptomonedei ca un prim exemplu pentru ca investitorii să se îndepărteze și să se concentreze pe investițiile pe termen lung în spațiu:

„Când micșorați, suișurile și coborâșurile nu schimbă potențialul fundamental al criptomonedelor de a îmbunătăți sistemul financiar global, pe care se bazează valoarea lor pe termen lung. Jocul lung în cripto înseamnă păstrare, mai degrabă decât tranzacționare.”

Reitz a adăugat că investitorii pot gestiona mai bine fluctuațiile de preț pe termen scurt, luând în considerare perspectivele pe termen lung, având în vedere că spațiul este încă la început.

Luno, o platformă de schimb și tranzacționare de criptomonede binecunoscută din Africa de Sud, a lucrat anterior cu managerul de rugby Springbok, Rassie Erasmus, la o altă campanie publicitară, în care îi învață pe utilizatori cum să „abordeze” Bitcoin (BTC).

Firma a anunțat, de asemenea, o sponsorizare potențial profitabilă, prima industrie a Ordinului de Merit de golf African Sunshine Tour, în mai 2020. Primii trei jucători de golf din clasamentul de la sfârșitul sezonului vor primi premii semnificative plătite în BTC.