Porsche criticat pentru „efort redus” NFT, se termină devreme

Producătorul de automobile Porsche a fost nevoit să oprească baterea unui simbol nefungibil (NFT) al celebrului său model 911 alb la doar două zile după începerea bateriei publice, spunând că „deținătorii săi au vorbit”.

Lansarea din 23 ianuarie a fost văzută de unii ca un eșec imens pentru Porsche, cu doar 2.040 din cele 7.500 de NFT disponibile vândute la momentul scrierii acestui articol.

Monetăria a fost criticată pe scară largă de comunitatea cripto pentru că este „efort redus”, „surd” și suprapreț. Prețul NFT-urilor a fost stabilit la 0,911 Ether (ETH) (1.417 USD).

Vânzările pe piețele secundare au subminat menta vie, unele vânzându-se pentru ca puțin ca 0,86 ETH.

După ce a anunțat că va tăia aprovizionarea, Porsche lămurit acea baterie ar fi încă deschisă până la 11 am UTC pe 25 ianuarie. Colecția a cunoscut o creștere a achizițiilor FOMO care au crescut temporar prețul minim.

Get Stuf’d: Oreo lansează un Metaverse… și o prăjitură foarte mare

Compania de cookie-uri Oreo și-a lansat propriul Metaverse, OREOVERSE, o lume digitală interactivă în care iubitorii de cookie-uri pot juca jocuri cu tematică cookie-uri și pot participa la o tombolă.

OREOVERSE se găsește pe desktop, mobil și în Meta’s Horizon Worlds, unde utilizatorii cu căști Meta Quest pot intra în Metaverse și îl pot experimenta în realitate virtuală (VR).

O captură de ecran a versiunii web a noului metavers Oreo. Font: MAI DEPARTE

Oreo a apelat la serviciile personalității TV Martha Stewart împreună cu grădinarul și prietenul ei Ryan McCallister pentru a sprijini lumea digitală inspirată de Oreo.

Tragedia Marelui Premiu oferă utilizatorilor șansa de a câștiga 50.000 USD dintr-o varietate de premii mai mici.

Anunțul Metaverse a fost cuplat cu dezvăluirea ultimei sale prăjituri în ediție limitată numită „Most OREO OREO”, care are un centru de cremă „Most Stuf”, umplut cu bucăți de Oreo.

Nike lansează piața NFT cu Air Force 1

În prima lor colecție NFT de pe piața lor NFT „.SWOOSH Studio”, Nike urmează să lanseze o colecție NFT influențată de adidașii lor emblematici Air Force 1 în urma unui vot comunității.

NFT-urile bazate pe poligon (MATIC) vor fi lansate pe 25 ianuarie, potrivit unui tweet din 23 ianuarie al lui Jasmine Gao, manager de produs senior la Nike Virtual Studios.

Nike a anunțat viitoarea piață NFT pe 14 noiembrie a anului trecut, despre care directorul general al Nike Virtual Studios, Ron Faris, a spus că va ajuta la „aducerea următorului milion” în „lumea minunată a web3 și a activelor digitale”.

Scopul său este să fie o platformă condusă de comunitate pentru arta digitală Web3, membrii având posibilitatea de a contribui la crearea de creații virtuale cu brandul de modă global prin provocările comunității.

Potrivit comunicatului de presă din 14 noiembrie, membrii care vor câștiga provocarea vor putea câștiga și ei redevențe în produsul virtual pe care îl ajută să creeze.

Nike a sugerat, de asemenea, că dispozitivele digitale purtabile ar putea fi folosite în cele din urmă pentru jocuri și alte „experiențe imersive”.

Fractal, de la co-fondatorul Twitch, își aduce jocurile la Polygon

Compania de jocuri Fractal își va extinde suita de produse F Studio la blockchain-ul Polygon și va aduce 30 de parteneri de jocuri Polygon pentru călătorie.

Printre parteneri se numără jocuri precum Phantom Galaxies, Life Beyond, League of Kingdoms, Blast Royale și Sunflower Land.

Parteneri de lansare Fractal și Polygon. Sursa: Polygon Gaming.

Fractal este o piață de jocuri NFT fondată de co-fondatorul Twitch, Justin Kan, și oferă o platformă de lansare pentru noi proiecte, precum și pentru facilitarea turneelor.

Include, de asemenea, un kit de dezvoltare software care le permite dezvoltatorilor să creeze piețe în joc în care jucătorii pot cumpăra și vinde NFT-uri în joc, în loc să fie nevoiți să treacă prin piața Fractal.

Platforma a început inițial pe rețeaua Solana (SOL), dar conform unui raport din 23 ianuarie de la VentureBeat, Fractal este în expansiune la Poligon datorită acestuia vitezăscalabilitate și capacitatea de a accelera dezvoltarea jocului cu securitatea rețelei Ethereum.

Polygon Gaming va face o investiție strategică în Fractal pentru o sumă încă nedezvăluită conform raportului, într-un efort de a aprofunda parteneriatul dintre cele două companii.

Mai multe știri ingenioase:

Un nou joc de curse NFT numit PetaRush s-a epuizat din toate NFT-urile disponibile prin lista albă și vânzările publice. Jocul permite utilizatorilor să integreze unele colecții NFT din afara ecosistemului de jocuri, căutând parteneriate care le permit să utilizeze IP-ul altor colecții.

Într-un interviu recent cu Cointelegraph, co-fondatorul blockchain RPG al Illuvium Kieran Warwick a sugerat că jucătorii ocazionali sunt „critici” pentru succesul jocurilor blockchain care utilizează NFT. Președintele Animoca Brands, Yat Sui, și-a exprimat ecou sentimentul, afirmând că tot ce ar fi nevoie este un joc bun pentru a începe un boom al jocurilor blockchain.