Meta a suferit o pierdere de aproape 4 miliarde de dolari de la unitatea sa de metaverse cu Reality Labs, în ceea ce altfel era un prim trimestru puternic pentru imperiul social media condus de Mark Zuckerberg, care a înregistrat un profit final de 5,7 miliarde de dolari.

În timp ce pierderea de 4 miliarde de dolari urmează unei pierderi de 14 miliarde de dolari în 2022, Zuckerberg explicat în raportul de câștiguri, Reality Labs va suferi probabil alte pierderi în restul anului 2023.

„Ne așteptăm în continuare ca pierderile operaționale ale Reality Labs să crească de la an la an în 2023”, a prezis Zuckerberg.

Unitatea Reality Labs a lui Meta, concentrată pe metavers, a suferit o altă pierdere grea. Sursa: Goal

Cu toate acestea, pierderile suferite de Reality Labs au fost compensate de evoluțiile companiei în segmentul său de inteligență artificială (AI), a explicat directorul executiv al companiei.

„Munca noastră de inteligență artificială generează rezultate bune în aplicațiile și afacerile noastre. De asemenea, devenim mai eficienți, astfel încât să putem construi mai rapid produse mai bune și să ne punem într-o poziție mai puternică pentru a ne îndeplini viziunea pe termen lung.”

În timp ce Zuckerberg recent etichetând AI drept „cea mai mare investiție unică a companiei”, a spus că ambițiile Metaverse rămân o prioritate de top pentru companie.

„S-a dezvoltat o narațiune prin care ne îndepărtăm cumva de a ne concentra asupra vederii metaversului, așa că vreau doar să spun din față că asta nu este corect”, a spus el înainte de a adăuga, „ne-am concentrat atât de mult pe AI, cum ar fi în metavers. ani de zile și vom continua să ne concentrăm pe ambele.”

Mai mult, Zuckerberg a explicat că tehnologia metaversului îi va ajuta viziunile AI și invers.

„Tehnologia Metaverse va ajuta, de asemenea, la furnizarea AI. De exemplu, încorporarea agenților AI va profita de investiția uriașă pe care am făcut-o în Avatars în ultimii ani.”

Legate de: Pariul metavers de 100 de miliarde de dolari al lui Zuckerberg este „supradimensionat și terifiant” – Actionar

Zuckerberg explicat într-o postare pe Facebook din 28 februarie, că firma construiește o suită de instrumente creative și expresive care pot ajuta la „accelerarea” eficienței unora dintre produsele sale existente:

„Pe termen lung, ne vom concentra pe dezvoltarea personajelor AI care pot ajuta oamenii într-o varietate de moduri. Explorăm experiențe cu text (cum ar fi chat-ul pe WhatsApp și Messenger), cu imagini (cum ar fi filtrele creative și formatele de anunțuri Instagram) și cu experiențe video și multimodale.”

Deși Zuckerberg a susținut că compania are „o mulțime de muncă fundamentală de făcut” înainte de a putea oferi „experiențe cu adevărat futuriste” publicului său.

Acțiunile Meta au revenit cu 11,7% după câteva ore după știrea primului trimestru mai bun decât se aștepta, potrivit Google Finance:

Prețul acțiunilor Meta a revenit după un prim trimestru puternic. Sursa: Google Finance

Revistă: Creatorul NFT Emily Xie: crearea artei generative „organice” din algoritmi robotici