Comedia americană pentru adolescenți Mean Girls (2004) s-ar putea întoarce în curând pe Web3, înregistrările recente ale mărcii Paramount Pictures dezvăluind planurile de extindere a mărcii în „cripto-colecție”.

Potrivit tweet-urilor distribuite de avocatul pentru mărci comerciale Mike Kondoudis, Paramount Pictures a depus două cereri de marcă înregistrată pe 7 septembrie pentru comedia pentru adolescenți de la începutul anilor 2000, cu fosta actriță Disney Lindsay Lohan.

Aplicațiile pentru mărci comerciale acoperă „fișiere media descărcabile care conțin lucrări de artă” care sunt autentificate folosind jetoane nefungibile (NFT), precum și „bunuri virtuale descărcabile”, inclusiv cripto-colecționari și NFT.

Aplicația acoperă, de asemenea, transferul și accesul la cripto-colecții, NFT-uri și „token-uri de aplicație”.

Mean Girls este un film de comedie pentru adolescenți din 2004, care a dezvoltat mai târziu un mare cult, generând nenumărate meme-uri și GIF-uri de reacție create de fani. Este considerat unul dintre cele mai multe cotat la bursă filme din toate timpurile și a dus chiar la o Zi națională a fetelor rele în fiecare an, pe 3 octombrie.

Aplicația urma la doar o zi după ce conglomeratul media Viacom International a depus o cerere de marcă similară, menită să extindă brandul The Teenage Mutant Ninja Turtles în lumea virtuală.

Numărul de companii care înregistrează mărci comerciale pentru cripto-colecționare, jetoane nefungibile (NFT) și Metaverse este în continuă creștere.

Recent, Cointelegraph a raportat că numărul mărcilor înregistrate în spațiul Web3 era pe cale să îl depășească pe cel din 2021, deoarece se așteaptă ca mai multe companii să se alăture cursei pentru a asigura o bucată din plăcinta web3.

Legate de: Branduri emblematice precum Nike și Gucci au realizat 260 de milioane de dolari în vânzări NFT

Mărcile înregistrate recente în spațiul NFT și Metaverse variază de la mărci de designer de lux, cum ar fi Hermes la Sony Music Entertainment și marca de mașini de curse de Formula 1.

Datele publicate de Dune Analytics raportează că mărci de profil înalt precum Nike, Gucci, Dolce & Gabbana, Adidas și Tiffany & Co. au acumulat deja 260 de milioane de dolari din vânzările NFT, făcând adoptarea NFT foarte profitabilă și profitabilă. Precum și mărcile existente care doresc să se extindă în Web 3.