Lipsa unei game largi de produse de înaltă calitate a împiedicat până acum jocurile cripto să câștige teren în rândul utilizatorilor mainstream, potrivit lui Robby Yung, CEO al Animoca Brands.

GameFi, sau jocurile susținute de blockchain, unul dintre cele mai noi și mai promițătoare sectoare cripto, le permite jucătorilor să câștige recompense monetare și să preia proprietatea asupra articolelor din joc.

În ciuda potențialului uriaș al sectorului, numărul de produse disponibile încă nu este suficient pentru a atrage utilizatorii mainstream, a spus Yung în timpul discuției recente a Cointelegraph Research despre investițiile în capital de risc. Luând un exemplu din istoria jocurilor mobile, Yung a remarcat că au durat câțiva ani până să se ajungă la o „masă critică” de titluri disponibile.

„Spațiul de jocuri blockchain este încă atât de incipient în raport cu cât timp durează pentru a face un joc bun”, a spus Yung.

CEO-ul a remarcat, de asemenea, ritmul rapid cu care se schimbă industria cripto-gaming-urilor și nevoia companiilor de a fi agile și flexibile.

„Această agilitate a fost o abilitate necesară pe această piață de ani de zile și va continua să fie așa”, spune el.

Pentru mai multe informații despre tendințele investițiilor de capital de risc în 2023, urmăriți întreaga discuție în a noastră Canalul canalului YouTubeși nu uitați să vă abonați!