Cheltuielile cu reclamele TV cu criptomonede au scăzut de pe o stâncă în Statele Unite, reflectând starea actuală a piețelor. Cu toate acestea, aceasta nu este o scuză pentru a lua o pauză, au declarat două firme de criptomonede pentru Cointelegraph.

Un raport de miercuri de la Bloomberg evidențiat că cheltuielile publicitare TV printre cele mai mari firme de tranzacționare de criptomonede au atins cel mai scăzut nivel din mai mult de un an, cu doar 36.000 de dolari cheltuiți în iulie, potrivit ISpot, în scădere cu 99,9% față de cele 84,5 milioane de dolari din februarie.

Cheltuielile publicitare de 84,5 milioane de dolari au fost atinse în perioada Superbowl din SUA, când Crypto.com, FTX US și Coinbase au făcut plăcere în reclame de mare profil pentru a crește gradul de conștientizare a serviciilor lor.

În ciuda scăderii raportate a cheltuielilor publicitare TV, unele firme cripto, cum ar fi compania de administrare a activelor digitale IDEG Limited din Singapore, spun că continuă să cheltuiască masiv pe publicitate pentru a menține gradul de conștientizare a mărcii.

Directorul de investiții al IDEG, Markus Thielen, a declarat pentru Cointelegraph că firma sa a fost „foarte conservatoare” în ceea ce privește investițiile sale în criptomonede, oferindu-le spațiu pentru a ajunge într-o „poziție foarte bună”. […] pentru a profita de această încetinire actuală.”

Thielen a spus că publicitatea este critică din mai multe motive, dintre care unul este creșterea gradului de cunoaștere a mărcii:

„Vedem acest lucru ca parte a datoriilor noastre de a educa, de a da înapoi comunității, de a ne construi brandul și de a oferi sprijin general.”

Pe de altă parte, Apurva Chiranewala, directorul general al platformei de investiții criptomonede Block Earner din Australia, a declarat luna trecută pentru Cointelegraph că compania și-a redus eforturile de marketing pe fondul actualului FUD de pe piața ursară.

Cu toate acestea, el a declarat pentru Cointelegraph că compania sa a făcut eforturi care implică educarea pieței:

„În loc să plătim bani pentru a elimina FUD de pe piață, credem că este mai bine […] concentrați-vă pe construirea și răspunsul la întrebări și pe educarea pieței.”

Bill Daddi a declarat pentru Bloomberg că, dacă alte companii importante decid să se întoarcă la publicitatea la televizor, este posibil ca mesajul să se schimbe. Daddi, președintele agenției de marketing Daddi Brand Communications, a declarat că anunțurile anterioare s-au concentrat pe stimularea FOMO, dar companiile ar putea trece la educație pe măsură ce utilizatorii noi și existenți își revin de pe piața urs în curs de desfășurare.

Legate de: Houston Texans devin prima echipă NFL care vinde Cryptocurrency Gaming Suite

Cheltuielile pentru publicitate TV ar putea fi în scădere, dar publicitatea prin intermediul asociațiilor sportive rămâne puternică. Analiza financiară raportat pe 10 august, că firmele cripto precum Binance Holdings, OKX și FTX au cheltuit peste 2,4 miliarde de dolari pe marketing sportiv în ultimele 18 luni. Ei cheltuiesc pentru parteneriate cu echipa sportivă Man City pentru 12 milioane de dolari și pentru drepturile de denumire a unui stadion sportiv NBA din Florida pentru 135 de milioane de dolari.