Jocurile Blockchain au doar patru ani, un copil mic în comparație cu restul industriei. Are mult spațiu pentru a crește, mai ales când vine vorba de jocuri play-to-win.

Sunt un veteran de 28 de ani în industria jocurilor de noroc. Am produs 32 de titluri în acel interval de timp pentru orice, de la Sega Genesis la Oculus Rift. Unii dintre ei au fost grozavi. Mulți erau de uitat. Nu am auzit prea multe discuții despre jocurile blockchain de la dezvoltatorii și jucătorii mainstream până când Axie Infinity a început să descopere. A ajuns la vârful din 2021, iar jocul avea aproape 2 milioane de jucători care se conectează zilnic.

Majoritatea oamenilor din afara comunității cripto la acea vreme erau (și sunt încă) extrem de sceptici cu privire la capacitatea blockchain-ului de a adăuga ceva semnificativ jocurilor. Ei văd pe Axie ca un exemplu al valorilor scăzute de producție și al speculațiilor rampante pe care doresc să le evite cu orice preț. Mai mult decât atât, ei văd blockchain-ul ca o continuare a supraatenției editorilor. Cu toate acestea, în 2021, mulți au crezut că Axie va dovedi că scepticii de la jocurile de tip blockchain au greșit.

nu Axie și majoritatea celorlalte „jocuri” cripto de până acum au fost experiențe oribile. Nici măcar nu sunt chiar jocuri. Se aseamănă mai mult cu mârșătorii digitali, proprietari bogați de NFT care exploatează jucătorii pentru salarii mici. Este un joc superficial stratificat pe un model tokenomic. Acest lucru a fost evidențiat cel mai recent în octombrie, când valoarea jetonului SLP al lui Axie a scăzut ca urmare a unei deblocări iminente a jetonului.

Legate de: Jocurile Crypto trebuie să fie distractive pentru a reuși: banii nu contează

Majoritatea jucătorilor își vând jetoanele pe piața criptomonedei mai degrabă decât în ​​joc, ceea ce înseamnă că numărul de jetoane crește și provoacă un fel de inflație a criptomonedei. Modelul de joc se bazează pe un flux constant de jucători noi pentru a-l susține, ceea ce luna aceasta a arătat că nu este garantat.

Valoarea lui Axie se datorează mai degrabă acestei speculații decât distracției. Jocul, dacă îl puteți numi așa, este literalmente un grind. În ciuda încercărilor de a-l separa de dependența de economia din joc cu iterații precum Axie Origins, modelul toxic de a fi hiperdependenți de tokenomics prevalează. Acest lucru continuă să scadă de la proiectele care încearcă să creeze jocuri distractive care folosesc blockchain pentru a îmbunătăți experiența jucătorului.

La apogeul popularității lor, echipa din spatele lui Axie a susținut cu aroganță că „eliberează” jucătorii și permiteau o lume în care munca și jocul se îmbină. Dar declinul jocului după piratarea masivă de 620 de milioane de dolari a fondurilor clienților din martie a arătat cât de vacu era acest limbaj. Creatorul lui Axie, Sky Mavis, a trecut de la o narațiune play-to-win la o etică play-win, conștient în mod clar că jocul nu își va îndeplini misiunea.

Pentru ca jocurile blockchain să aibă succes, dezvoltatorii trebuie să se concentreze pe un design uimitor al jocului în loc să încerce să-și susțină jetoanele. În timpul unui climat economic global din ce în ce mai dificil, chiar și jocurile obișnuite se luptă. Dar jocurile care se descurcă bine în ciuda sentimentului pieței sunt titluri AAA precum God of War Ragnarök și cel mai recent Call of Duty, care au o poveste interesantă și un gameplay uimitor.

Abilitatea jucătorilor de a petrece timp creând lucruri pe care oamenii le vor iubi în ceea ce privește decalcomanii, skin-urile și armele, putând, în același timp, să le monetizeze, este esențială. Oamenii au nevoie de un mediu în care să poată fi creativi și să creeze conținut care să genereze interes și entuziasm cu o comunitate căreia îi place să se joace.

Dacă vrem să schimbăm percepția asupra jocurilor blockchain, trebuie să arătăm cum poate beneficia jucătorii. Treci dincolo de cuvinte și arată că îmbunătățește jocul și utilitatea. Blockchain poate face lucruri uimitoare ca infrastructură back-end, cum ar fi să le permită jucătorilor să dețină articole în joc, să demonstreze atribuirea și istoria armelor și pradă și să fie recompensați pentru creațiile lor în joc.

Legate de: Motivul pentru care boții domină jocurile cripto? Dezvoltatorii care fură bani îi stimulează

O parte din dorința lui Vitalik Buterin de a inova cu blockchain a fost alimentată de durerea sa când și-a pierdut abilitățile unei vrăji în World of Warcraft peste noapte, ca urmare a controlului centralizat al jocului. Blockchain restabilește în cele din urmă proprietatea reală asupra caracteristicilor jocului jucătorilor, ceea ce înseamnă că le dețin, chiar dacă un joc se schimbă sau dispare.

Această proprietate a activelor poate fi extinsă în multe domenii. În acest moment, Microsoft și Sony vă permit să capturați videoclipuri cu activitatea dvs. în joc și apoi să-l postați pe rețelele de socializare, dar de fapt nu dețineți cum este monetizat. Sunteți blocat de la generarea de bani pe YouTube. Cu blockchain, jucătorii pot surprinde momentele din joc, le pot aminti ca NFT și apoi permit oamenilor să le cumpere/să le vândă după cum consideră de cuviință. Prin actualizarea infrastructurii de jocuri și permițând noi inovații, poate avea loc și integrarea în timp real a jucătorilor în procesul creativ, ceea ce este rar întâlnit în industrie.

Jucătorii vor să fie implicați în realizarea jocurilor. Ei nu vor să fie manipulați să plătească mai mult. Studiourile trebuie să prioritizeze jocul, grafica bogată și narațiunile convingătoare pentru a implica jucătorii. Jocurile blockchain de succes vor fi cele în care jucătorii nici măcar nu știu că există un blockchain care rulează în fundal.

Înșelăciunea și freneziile speculative au fost trăsăturile centrale ale pieței cripto mai largi în acest an. Așa că aducerea jucătorilor la bord va fi mult mai dificilă. Studiourile vor trebui să facă eforturi suplimentare pentru a le dovedi jucătorilor că jocurile blockchain pot oferi acțiunea sigură, distractivă și de adrenalină care definește jocurile pe care le iubesc.

cadran lung El este CEO-ul Shrapnel, un joc împușcător la persoana întâi AAA modificabil, activat pentru blockchain. A absolvit Universitatea Texas din Austin cu o diplomă de licență în informatică, înainte de a urma un program de educație executivă la Wharton School. Anterior a fost director în grupul de produse digitale al HBO; ca manager de program de grup la Microsoft; și ca CEO al unor companii precum Aristia, Meteor Entertainment și Zombie Studios.

Acest articol are scop informativ general și nu este destinat și nu ar trebui să fie luat drept sfaturi juridice sau de investiții. Părerile, gândurile și opiniile exprimate aici aparțin exclusiv autorului și nu reflectă sau reprezintă neapărat punctele de vedere și opiniile Cointelegraph.





Source link